Heeft iemand van jullie toevallig nog het tutlapje (tiamo collection) dat je tijdens de intake van de vk hebt gekregen? Mijn dochtertje is er helemaal weg van en ze wil niet meer zonder het popje slapen. Ze heeft hem zelfs een naam gegeven: Nies. Ik heb inmiddels al 1 reserve exemplaar gekregen van iemand die ik via dit forum heb leren kennen, en die is nu haar favoriet geworden. (De "oude" is al heel vaak gewassen en zelfs iets gekrompen. ) Graag zou ik dus nog een extra exemplaar aanschaffen, altijd handig voor op het kdv en als Nies in de wasmachine zit. Wie o wie heeft nog zo'n exemplaar liggen en doet er niets mee? Ze heeft nu de combinatie geel/groen, maar ook andere kleuren zijn welkom. Het gaat haar echt om de stof en de vorm, met name het puntje van de muts (dat bij haar eerste tutlapje al helemaal hard is geworden, en zelfs na het wassen niet meer zacht wordt 8)). Ik weet trouwens dat ze ook gewoon te bestellen zijn. Maar als je dat via de website doet ben je sowieso voor de verzend- en administratiekosten al 7,50 euro kwijt (terwijl zo'n popje makkelijk door de brievenbus past). Natuurlijk heb ik dat er wel voor over. Maar als iemand hem nog heeft liggen en er niets mee doet, is dat natuurlijk mooi meegenomen. De verzendkosten zal ik uiteraard vergoeden. En ik heb evt. andere kleine knuffeltjes om te ruilen. Ook bijvoorbeeld belminuten van de Dekamarkt en evt. nog wel wat andere dingen. Reageren kan via pb of in dit onderwerp. Alvast bedankt!
Ik heb er geloof ik nog wel een paar, maar die zou ik even moeten zoeken. Ik zou er 1 euro incl. verzenden per popje voor willen. Ik ga even voor je zoeken. Groetjes Conijn
Bedankt voor de snelle reacties! @Noatje: Ik wacht eerst de reactie van Conijn nog even af, daarna zal ik zeker nog wat van me laten horen. @Conijn: Ik ben benieuwd hoeveel je er hebt en wat de totale kosten zullen zijn. Graag hoor ik dus meer van je zodra je ze gevonden hebt.
Heb je een foto, ik heb er toen 2 gekregen. Allebei groen met geel maar wel verschillende, dus ik weet niet welke je bedoeld?
Hai! Ik heb een geel/groene en een oranje voor je! PB me je adres, dan doe ik ze ongefrankeerd op de bus. Vind het raar om er geld voor te vragen, ik gebruik ze niet en ze waren gratis, maar dat is mijn mening
Bedankt voor de reacties weer. De zoektochten van Conijn en SanneT wacht ik nog even af. De andere mama's hebben inmiddels een pb van mij gehad.
hoi hoi ik heb er ook nog 1 als je mij je adres mailt stuur ik hem ook op ongefrankeerd en hoef er verder ook niks voor te hebben idd het heeft mij ook niks gekost groetjes 1985beeb2009
Ik weet niet zeker of ik m nog heb, maar ik heb/had een oranje exemplaar. Mocht ik m vinden wil ik m wel ruilen tegen een speendoekje van Lodger wat in een kadodoos zat. Daar ben ik naar op zoek, is mn zoontje gek op.
Bedankt voor alle nieuwe reacties weer. Wat lief! Met sommige mama's ben ik inmiddels al via pb in 'gesprek'. @ Crisje, ik weet niet welk speendoekje je bedoelt. Ik denk niet dat ik hem heb gehad. Ik had wel een spuugdoekje van Friso (wit met donkerblauwe rand), maar die bedoel je denk ik niet??
Heeft iemand misschien ook nog een reserve tutje voor mij? Ik heb de groene al maar de kleur maakt mij niet uit. Reageer anders via pb dat gaat vaak wat sneller.
ik heb hem geloof ik ook in geel/groen en in het blauw. tegen verzendkosten mogen ze weg. pb maar als je interesse hebt