Als je betaalbare kleding wil in de lijn van Ralph Lauren etc. kun je ook kijken naar Pointer. Op www.kleertjes.com koop ik vrijwel alleen pointer voor ons zoontje. Blijft mooi en staat super!
ik heb veel merk kleertjes: Tommy hilfiger winterjas 68 tommy hilfiger voorjaarjas 68 imps en elfs spijkerbroek mc gregor polo nieuw 74 mc gregor polo lange mouw 68 tommy broek 68 tommy broek donkerblauw 68 tommy blouse 68 burberry longsleeve 74 burberry polo 9 maanden ook ralph lauren en mexx enz enz.....bij intresse graag pb
ik heb een blauwe trui met rode letters, van R. Lauren. maat 74 - 80. voor een jongen. ziet er nog netjes uit. het is een katoenen trui. slechts een paar keer gedragen.
Heej meis, Bedankt hoor, maar aan een winterjas heb ik niet veel meer. Hij heeft er nu 1 en die past hij nog prima.. Lief dat je m wil verkopen. Liefs
gaastra ook jou merk? dan stuur me even een pbtje.. heb vanalles te koop en een mc gregor blousje maar 74
waarom kijk je niet even op marktplaats? Daar kan je gewoon het merk wat je wilt invullen, de maat, dat het voor een jongen is en kun je rustig bekijken of er wat bij zit.
Doe ik ook wel hoor Maar vond het leuk om te kijken ofdat hier ook moeders waren die dit verkochten.. En ik heb van moederlynn al veel gekocht. xxx
Jannn ik heb altijd dure merkkleding voornamelijk: *Burberry *Armani *Moncler *Dior *Ralph Lauren *Moschino *Parrot *Cavalli etc. Spijtig genoeg heb ik pas geleden een hoop weggedaan, echter krijg ik eerdaags wel weer een hoop maat 80 (zal zijn kast eens uitmesten) stuur me even een pb'tje dan kunnen we misschien mailen?
dress-for-less DesignerKids.nl | Online Kinderkleding |Retour-RAGS-Eager Beaver ook outlet en mega kortingen KOTERS KLEDING iets grotere maten dus om te onthouden Ralph Lauren kinderkleding, Gaastra vingino ralph lauren big pony - Maat 74 - echt heul leuk.. en vanaf mt 74 voor jongens ook mooi spul van ralph voor de helft van de originele prijs.. voor die categorie dus goed te doen... en zo google ik er nog een heule boel meer.. google zoeken: ralph lauren baby outlet succes