Hahaha!! Zweteig dromen toegewenst want van zweterige sex zal het wel niet komen in zo'n pyama *zeg ik, ik die een sexy flanelle pyama aan heeft wohahaha!*
En de kwaliteit is nog veel slechter dat de spelfouten Alle 2 de pyjama's zijn op de zijnnaden zo'n 20 cm uitgescheurd en hij is zeer zeker niet te klein en hij scheurt gewoon uit Vanmorgen geruild ( ik dacht dat is gewoon pech hebben die scheuren, maar het is dus gewoon een fout ofzo) en deze dus weer. Is een xl terwijl ik normaal een m heb. Die van mijn moeder is ook gescheurd op de naad, dus in totaal 5 pyjama's gescheurd. Morgen die troep maar eens terugbrengen
Vond het al apart Maar wat slecht dat ze ook nog eens kapot gaan. Zou gelijk eens vragen als je ze gaat ruilen of er meer klachten zijn. 5 is wel erg veel en geen toeval meer. Denk een grote fabrieksfout.
Idd geen toeval meer als het bij 5 pyjama's is, morgen ook ff vragen naar andere klachten. Vriendin van me had er vandaag ook 1 gekocht, morgen ff vragen of die van haar ook gescheurd is Lijkt wel of het is genaaid met garen van 1 eurocent. Laat gewoon los, echt elke naad. Morgen idd ruilen. Nu toch maar pyjamas halen die van betere kwaliteit zijn! Want een pyjama met zulke spelfouten als zweterige dromen kan niet veel zijn blijkt maar weer hahaha Goede sinttip van de blokker
Ben je er niet gewoon uitgezweet? Idd goede tip zeg. Wel jammer moet je verder zoeken. Zeeman of Wibra hebben meestal wel goedkope pyjamas. 40 euro zou mij ook veel te duur zijn.
whahaha wat een grap. die spelfout zou mij geneens wat uitmaken eigenlijk. Minder leuk is dat je reet uit je broek scheurt wanneer je 's ochtends je bontjesslippers aantrekt Ben idd benieuwd naar de reactie van blokkah.
kreeg dit mailtje net terug Geachte mevrouw *** Hartelijk dank voor uw e-mail. Ook wij hebben liever fijne dromen dan zweterige dromen en dit blijkt inderdaad een productiefout. Graag vernemen wij of u de pyama's retour wilt brengen. Uw reactie zien wij graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Barry Beeker Blokker klantenservice
hier een foto van de mooie scheur die niet alleen ik, maar moeder en vriendin ook hebben na nog geen 10 minuten dragen ben benieuwd wat hij hier op terugmailt
Geachte mevrouw *** Bedankt voor de melding en foto. Het advies om de pyama's retour te brengen naar de vestiging. Graag vernemen wij nog of u in het bezit bent van de kassabon en welke vestiging u wilt bezoeken. De melding naar de inkoopster is inmiddels gemaakt. Met vriendelijke groeten, Barry Beeker
Ach, en bij de klantenservice weten ze het woord pyjama ook niet te spellen, dus tja, dat sweat dreams ze niet is opgevallen, is niet verwonderlijk. Haha, ik moest wel lachen hoor, als het niet zulke shitkwaliteit was geweest, is het gewoon een leuke pyjama alleen al om die fout!