Wie heeft er ook een abonnement op de glossybox?

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Oeh na al die positieve berichten Wil ik hem ook bestellen! :) als je wilt opzeggen kan dat ieder moment?

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ja elk moment!

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#183 Ons Kleintje, 1 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2012
    wow die bodybutter van The Bodyshop is enorm lekker!!!!!!!! ze zijn nu in de aanbieding voor 7,50 voor 200 ml :) er is ook code voor gratis verzenden.. zat ook al te kwijlen bij de eartlovers (douchegel 2+1 gratis en het is super voor het milieu), ook al in de aanbieding, maar met zicht op een nieuwe glossybox over 3 weken.. niet gekocht! Ligt hier ook nog vanalles wat ik eerst moet opmaken. Niet echt milieuvriendelijk van mij als ik dat allemaal niet gebruik, dat heeft dan toch geen zin meer.
    Dus dan maar beetje afwisselen met goede en milieu/arbeiders-onvriendelijke producten.

Moeilijk hoor! zo leuk al die pakketjes!
    Mijn zoontje (net 3, flink eczeem) heeft echt baat bij de dreamcream van lush en de bodybutter wilde hij ook graag proberen, dus lush op zijn armen en benen en bodybutter op zijn buik en rug. Hij blij en ik ook blij! zijn huid is opgeknapt! Ik gebruikte voorheen vaselinelanettecreme (moddervet en niet uit te smeren en helpt minder goed) afgewisseld met hormoonzalf (liever niet!) en babyolie (zelluf doen.., oei! alles onder dat vette spul). Trots riep hij net tegen papa: papa ruik eens, chocola!
    Oops, bijna 50 ml erdoorheen in 4 dagen tijd voor ons tweetjes.. heb er dus meteen maar 2 besteld.:p Kleine potje is wel handig ivm `Zellufff doen! nee mama, ikke doen! etc` bij te vullen met de nieuwe potten :)
    Hebben jullie ook al iets op het oog dat je voortaan gaat gebruiken of ben ik alleen zo hebberig geworden? haha!

Minerale blush (donkere versie) viel me trouwens best wel mee. Ik heb hem gebruikt en hij stond best wel leuk!

de conditioner vond ik tegenvallen. Ook de `dop`valt er steeds af, misschien wat voorzichtiger ermee zijn. je moet er best wel wat van gebruiken voordat je het door je hele haar hebt.

De gezichtsolie is fijn voor 1 keer per week ofzo, ik kreeg er puistjes van, iets te vet voor mij.

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
  5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

klopt idd. hier weggegooid. de dop viel er steeds af en had onderhand een kwart fles nodig voor 1 keer haha

de shampoo is overigens wel erg fijn en heb je maar een beetje van nodig

6. Sammetje

Sammetje Actief lid

11 mrt 2011
    203
    0
    0
    thuiszorg
    Friesland
    Wat ik zelf jammer vond is dat de shampoo en Korres showergel was gelekt in de doos. Niet veel maar alles was wel plakkerig. Maar de doos ruikt nu wel lekker!

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wanneer komt die aprilbox eigenlijk?

8. SeaShell

volgens mij rond de 3e week van april, en voor mensen die laat aanmelden laatste week van april

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind je blog super! Zie dat je ook bevriend bent met mn vriendinnetjes van tres-ad.. en waym.. ;)

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dank je wel!! JA klopt... ik volg hun blogs ook... leuke meiden :D

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Kreeg vandaag een mailtje dat ze niet konden incasseren per automatische incasso.
    Dat klopt, ik heb dat geblokkeerd.
    Ik gemaild, maar helaas kun je op geen andere manier betalen (terwijl er bij de faq staat dat je ook met ideal kunt betalen).
    Ik heb hem opgezegd en weer opnieuw geabonneerd en dat is gelukt! :D
    Gewoon weer betaald via ideal!

12. SeaShell

de allereerste keer moet je betalen via ideal en daarna per automatische incasso, dus je zou het elke maand weer op kunnen zeggen en aan kunnen melden haha

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    En dat ga ik dan maar doen :)

14. Ons Kleintje

Ik heb de weleda olie weggeven aan mijn moeder, kreeg er puistjes van.
    ben benieuwd wat het thema zal zijn van april. Ik hoop op een dagcreme met uvfilter. Heb ik nog nodig. Vond het thema groen super! Past helemaal bij wat ik wil. Ik ga zo je blog lezen :)

15. Ons Kleintje

nog 10 dagen te gaan :D

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    oh yes kijk er weer zo naar uit! Ben zo nieuwsgierig!

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeej! Ik vraag me af wanneer we een hint krijgen :)

18. Ons Kleintje

krijg je meestal een hint vooraf? leuk! vorige keer kreeg ik m eind van de maand omdat na de 15de was lid geworden. Ik hoop dat ik hem nu als een van de eersten krijg want dat lijkt me toch wel veel leuker!
    ik hoop op: Mascara, een gezichtscreme met een uv filter erin, iets van Lush of The Bodyshop, een douchegel het liefst!
    een gezichtsreiniger, enne eum een geurtje!:)
    ik heb een tijdelijke No-buy, op de glossybox na.

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nahouuuuuuuuuuuuuuuu waarom open ik dit topic.
    Ik ga me meteen abonneren. zucht... :)

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben ook erg benieuwd naar de (voor mij) eerste box :D:D

Deel Deze Pagina