leuke site hoor! Heb je ook reviews voor me over de bodyshopproducten die je gekocht hebt? bijv die van strawberry body polish?
nog niet want ik heb die nog niet gebruikt... ik gebruik nu een andere fles van de body shop en die is bijna op en dan ga ik die body polish gebruiken... na een aantal dagen ga ik er een review over schrijven... volgende week hoop ik...
ahhh tis dat mn rabo reader kapot is en ik op een nieuwe aan het wachten ben, maar ga me zeker aanmelden!! lijkt me super leuk!!!
3e week van de maand worden de glossyboxen altijd verstuurd, maar degene die zich laat aanmelden krijgen hem altijd pas de 4e week van de maand in je mail/profiel van glossybox staat welke box je krijgt ( april/mei,etc)
Ik heb ook proberen uit te vinden wat er in zit, maar niemand zal die van april nog wel gehad hebben. Ben echt benieuwd.
haha! eumm gewoon goed verdedigen! je bespaart geld hoor! by the way, hoe vonden jullie de producten uiteindelijk? -bodybutter: super, ik heb er meteen 2 gekocht want hij was na 4 dagen op.. -lush: geweldig, ik ga hem opnieuw kopen als hij op is, nu 1 derde gebruikt. -weleda, heb ik weggegeven. pastte niet bij mij -blush: gebruik hem weinig maar hij is wel mooi. -conditioner: achteraf (eerst niet ivm verpakking die kapot ging)toch wel zeer tevreden