Ik vind hem ook erg leuk! wel een beetje na geaapt van de glossybox met die natuurlijke producten erin. Alleen maar goed natuurlijk! Die lippenstift vind ik supercool. Alleen gebruik ik het bijna nooit meer, ik zou het dan denk ik wel eens wat vaker weer gebruiken.
Ik baal er wel van dat de Glossybox zo laat is deze keer.. Weet iemand of ik hem wel voor vrijdag heb? Ga op vakantie.. Heb het ook op FB gevraagd, maar krijg geen antwoord
de beautybloggers hebben hem al, de leden krijgen hem deze week, stond op facebook. Ik wil nog niet weten wat er in zit hoor! graag in het wit schrijven als je er iets over kwijt wilt en een van jullie heeft hem eerder...
ik denk trouwens nu dat we zo`n haaroogschaduw krijgen in oranje vanwege de koninginnedag... en een oranje nagellak?
Ik ga vrijdag naar Belgiƫ, dus ben niet eens in Nederland met K-dag. Baal ervan dat ik geen antwoord krijg of hij er voor vrijdag is..
Ik ga zo even een mailtje weg doen naar de Glossybox.. vind het sowieso raar dat de bloggers heb al hebben, wij zijn ook betalende klanten toch? En raar dat is ruim een week later is dat normaal.