Wie heeft er ook een abonnement op de glossybox?

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zo, mail verstuurd :)

Beste Glossybox,

Ik las dat er een aantal Beautybloggers zijn die de apil-box al hebben. Dat vind ik persoonlijk raar, de 'normale' dames, zijn immers ook betalende klanten, toch?
    Ook heb ik een paar keer op facebook gevraagd of de box voor a.s. vrijdag binnen is, dan ga ik namelijk op vakantie. Dat had niet zo erg geweest, was de box niet een week later dan gebruikelijk. Maar hier krijg ik geen antwoord op.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dat is met alles zo en niet alleen de glossybox

bijv de make-up collectie voor komende herfst hebben alle bekende beautybloggers al terwijl deze nog niet uit zijn in de winkel en er niks over bekend is. dit omdat zei het ruim vantevoren kunnen testen en daardoor op tijd een artikel over kunnen schrijven om meer mensen enthousiast te maken.

de beautybloggers zijn overigens 9 van de 10 x geen betalende klanten, maar krijgen de spullen vrijwel altijd gratis in ruil voor een artikel

3. SeaShell

zie op de FB wel staan;

Hoi, de boxen voor de abonnees worden deze week verstuurd! Sommige beautybloggers hebben de box al binnen, maar zij moeten de inhoud de komende dagen nog even geheim houden totdat iedereen de box heeft! :)

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

:d
    +1

5. Kylie1986

Dat ze make up artikelen krijgen om te proberen, snap ik. Maar bij mij is het geld 29 maart al afgeschreven, en dat vind ik het niet netjes dat zij het eerder krijgen..

Maar, brutalen hebben de halve wereld, kreeg een mailtje terug dat de box vanmiddag verstuurd wordt, en dus morgen voor het eerst wordt aangeboden :)

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    nou ben benieuwd of we hem morgen binnen krijgen!

7. Kylie1986

Als het goed is, worden ze morgen voor het eerst aangeboden

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zo hehe werd tijd... heb nog geen mail gekregen maar dat zal nog wel komen

9. Kylie1986

Nee, ik ook niet..
    Maar dit was dus hun antwoord op mijn mailtje.

Hoi Kylie,

Bedankt voor je mailtje.

Wat vervelend dat je nog geen antwoord hebt gekregen op je vraag op facebook. De GLOSSYBOXen worden vanmiddag verzonden, dus morgen voor het eerst aangeboden. Waarschijnlijk heb je je GLOSSYBOX dus gewoon binnen voordat je op vakantie gaat :).

Een aantal beautybloggers (onze ambassadors) hebben de GLOSSYBOX iets eerder ontvangen ter review.

Als je verder nog vragen hebt, stuur dan gerust nog even een mailtje.

Groetjes,

Het GLOSSYBOX team

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    morgen moet ik naar de logopedie en naar de tandarts... zal je net zien dat ze hem aanbieden als ik niet thuis ben, kan dag gaan wachten

11. Ons Kleintje

Hij wordt wel vier keer op een dag aangeboden..service toch? Ik hoop hem morgen te ontvangen. Mijn zoontje mag niet van huis dus kan hem nooit missen.

12. Ons Kleintje

Ps ik hoop dat er ook iets van rituals inzit. Was een stukje in hun blog dat daarover ging.:)

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Jaaaa heb er zin in!

14. SeaShell

net een verzendbevestiging gehad :)

15. Kylie1986

Op facebook is inmiddels ook bevestigd dat hij verzonden wordt vandaag :)

Hij wordt niet 4 keer op een dag aangeboden. Maar 4 keer totaal, 4 dagen achter elkaar.

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik ook, ben beniewd!:D
    Ik hoop geen oranje nagellak of haarverf ofzo;) Superkinder8tig

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    heb de mail ontvangen... 4 keer op een dag? Was dat maar waar... ik denk meer 4 dagen achter elkaar dat het wordt aan geboden...

18. Ons Kleintje

Ik meende dat ik het op twitter gelezen had tijdje geleden dat Glossybox tegen iemand zei dat hij 4 keer werd aangeboden. Dacht toen dat ze 4 keer op de dag bedoelden...
    Ik heb net ook de verzendbevestiging gekregen YES! Dit keer krijg ik hem dus lekker optijd ipv nadat iedereen hem al heeft :p

19. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik heb ook net een bevestiging gekregen ben niet echt een beauty "nerd" hihi maar ik heb gekozen voor lichaamsverzorging, gezichtsverzorging e.d. make up doe ik niet zoveel mee, das ook leuk dat je verschillende dingen zelf kan aangeven..

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb de mail ook gekregen :D

Deel Deze Pagina