De inhoud moet wel heel erg leuk zijn, want ik zit er serieus over te denken om een andere box te doen,..Truly Yours of Beautybox..
heb net geregeld dat mijn schoonmoeder thuis is als we naar de tandarts gaan, ik wil de jongste niet meenemen want die blijft toch niet zitten en als de oudste gaat huilen dan gaat de jongste ook huilen en dat zie ik niet zitten... dus eigenlijk een goede reden om te vragen of ze even kon oppassen...
de vorige keer zat ik met 2 huilende kinderen bij de tandarts... ik hield de ene zijn hand vast omdat hij het ineens eng vond en de andere zat te huilen in de kinderwagen omdat zijn grote broer verdriet had... en ik zat er tussen in... ik wist niet wie ik op dat moment moest troosten... ben erg benieuwd wat er in zit.. hopelijk geen oranje ik heb niets met Koninginnedag... wel gezellig op die dag zelf maar verder niets
Maar hij komt met selektvracht he.. Vorige keer 'tackelde' ik die bezorger toen hij net wegliep bij mn huis toen ik mn dochter bij de psz had opgehaald. Hoop hem deze keer niet te missen want ga de zo weer ophalen.
ik hoop dat het wel op tijd komt. Moet mijn zoontje van school ophalen, en daarna boodschappen doen. Overigens had ik de Enchantra winactie gewonnen. Wist ik niet eens. Het pakketje is 2 keer aan de deur geweest, ik was niet thuis, en ik moet ervoor tekenen. Pakket moet nu bij de postkantoor zijn, maar daar is ie niet. Zoo vreemd, wil em zo graag openmaken....:x
vorige keer kwam hij voor 12 uur... ik moet om 11 uur de deur uit... zal je net zien... op een website heb ik de inhoud gezien... ik vind er niet zo veel aan... er zitten geen fullsize producten in
@Sammetje: wat raar? Heb je Glossybox al gemaild? Ik hoef hier pas na 16en de deur uit.. Maar kan ook niet uitgebreid boven wat doen, want de bel is stuk
Kylie86 Ik heb Glossybox nog niet gemaild, wel een berichtje op hun FB geplaatst. Maar t is zo gek, ik moet het pakketje ophalen bij een postkantoor hier ver van vandaan, terwijl het anders altijd hier bij mij in de wijk is. Nu houd ik beide postkantoren in de gaten, ik heb ze allebei gebeld om te vragen waar mijn pakketje is, en het is er niet. Ik moet het na 13.00 weer proberen. Ben benieuwd, anders word ik boos, haha. Hopelijk is de april box leuk, ben benieuwd! En er moeten toch altijd wel 2 a 3 fullsize producten in zitten toch?
in een andere box zitter er weer wel fullsize producten in onder andere nagellak... heb dit gezien op een andere website
Hoezo wat kan glossybox hier aan doen dan dat is toch een zaak van de TNT (postnl) of bedoel je boos op het postkantoor hahaha
Ik heb nog niks ontvangen! Hier komt selektvracht tussen 13:00 /17:00 (En tnt komt altijd om 10:30) (Ik wil geeeeen oranje nagellak haarverf ofzo, ik vind oranje kleur zooo lelijk!)