Ik ga zo maar een briefje op de deur plakken, dat ze heel hard moeten kloppen of het anders maar even voor de deur moeten zetten
Ik heb hem net gekregen, heb er een blogje over geschreven Glossybox April 2012 « kusjesvanons dus wil je nog niet weten wat er in zit... niet kijken !
Leuke producten vind ik. Ikzelf heb enkele in fullsize thuis en ben erg tevreden, dus wederom een leuke box vind ik
Ik heb 'm net binnen, en vind 'm wel leuk! Zal er niet meer over zeggen voor de meiden die 'm nog niet hebben
ik ben boos op de postbode, ach valt wel mee hoor, was meer grappenderwijs bedoeld. Heb mijn prijs immers opgehaald, wilde een foto plaatsen, maar weet niet hoe het moet.
Ik heb precies deze box; Glossybox april 2012, lente editie - YouTube Niet kijken als je nog niet wilt weten wat er in de box zit
Ik heb deze box, ben zooooo happyyyyyy!!!! Alle 5 producten zijn super Vooral R........ & K......... en Y........ Glossybox April 2012 « kusjesvanons Niet kijken als je nog niet wilt wetennn
Ik ga hem weggeven aan mijn moeder Bij mij lijkt het wel allemaal monstertjes niks fullsize. Misschien 1 ding maar daar twijfel ik ook over omdat er duidelijk op dat not for sale en dat is vaak bij monstertjes. Nee maart was veel leuker en fullsize dingen. Geef het nog 1 maand en dan houdt mijn abo op bij hun.
hier zat ook 1 fullsize ding in, namelijk de nagellak. de nagellak was gewoon 13,5 ml en fullsize twv 10,- het wimperspul ( staat in het wit ) was normaal 100 euro voor 3,5 ml en wij hadden 1 ml wat ook bijna gelijk staat aan 20 euro