bij het filmpje van december zit oa ook een fullsize 250 milliliter swartzkopf professional volume spray die bij de kapper te koop is
ik vind het best prijzig,.. Ga morgen (weer) proberen te stoppen met roken en als ik het vol hou, mag het voor mezelf
Ik ben al lid! Ik vind het helemaal leuk! Iedere maand wordt er een cadeautje voor mij (en alleen voor mij!!) bezorgd Het uitpakken alleen is al een feest, het zit altijd in een mooi doosje en leuk verpakt. Wat je krijgt is steeds weer een verrassing maar tot nu toe zitten er altijd wel leuke dingen in. Sommige producten zijn inderdaad proefmonsters maar wel in een goede verpakking. Dus bijvoorbeeld een klein potje creme en niet in een zakje ofzo wat je wel eens in tijdschriften ziet. Er zitten iedere keer ook fullsize verpakkingen in, erg leuk! Wat een minpuntje kan zijn: Je moet niet al te kieskeurig zijn want op de kleur van iets (bijvoorbeeld oogpotlood of lipgloss) heb je geen invloed. Ik ben fan!
wat een leuk ding, ik ben helemaal niet zo van de beauty omdat ik het vaak duur vind om uit te proberen maar zo kan je veel verschillende dingen uitproberen!
als ik inlog op glossybox staat er dat mijn box in februari verzonden word, ben dus benieuwd of we hem vandaag nog binnenkrijgen al gok ik van niet wie heeft er ook het beautyprofiel ingevuld op glossybox.nl? las op meerdere beautysites dat daar vanaf nu rekening mee gehouden word je kan bijv invullen wat voor haarkleur je hebt, welke huidstint, of je liever make-up of haar of huidverzorgingsproducten hebt, etc
er staat dit op de glossybox facebook; Lieve GLOSSYBOX fans, iedereen die zich vanaf vandaag inschrijft ontvangt de maartbox, welke rond de 4e week van maart verstuurd zal worden! ik denk dus dat wij de februari box dus deze week nog krijgen aangezien de volgende ook eind maart pas verstuurd word?
elke box is anders bij iedereen zag ik ook op beautyblogs de ene krijgt deze maand de eos lipbalm, de ander een lipgloss,etc op hun facebook schrijven ze nu ook rekening te houden met de beautyprofielen die je invult op de website
ja ik heb de mail ook gehad. ben der echt heel erg blij mee. Toch nog een leuk cadeautje deze week. ben heel erg benieuwd wat er in zit.