Okee, nou dan benb ik benieuwd hoe laat ie er is Ik heb er zin in! En volgens mij morgen de beautybox
Even wat in het wit schrijven..SPOILER! Ik ben benieuwd welke kleur potlood ik heb, ik hoop die bruin/bronzig en niet de zalm/roze (BAH!)
Ben helemaal blij met het pakket. Heb hem Nu voor het eerst om te proberen maar ben verkocht . Leuk verpakt en de inhoudt wow echt precies gemaakt voor mijn. Bleek, lichte acne, verbrand snel en slap en futloos dun haar .
ik vind de box uit dit filmpje het leukste SillySilSil.com: Glossybox mei 2012 waarom? spoiler in het wit: omdat ik de oogroller leuker vind dan de bb cream van garnier want dat vond ik echt 10x niks, de lichtste kleur was nog veel te donker, leek wel een wortel, en het meurt
Daantje, dat wel, maar er zit ook een product in wat er vorige maand ook al in zat en dat hoeft voor mij niet zo.
Ik heb de BB cream al, maar ben er niet tevreden over..laatst iemand in de kruidvat nog afgeraden.. Krijg er een enorm vette huid van.. Maar misschien kan ik die ruilen..
Ik moet ook over een uurtje weg en ben net ook even weg geweest.. Ik plak altijd een briefje op de deur, of ze het af willen geven bij de buurtjes..Gaat altijd goed.
Ik vind dat jullie een mooie doos hebben deze maand! Ik hoop dat de beautybox ook mooi is, daar heb ik een abbo op
Heeft iemand al een mailtje van Truly yours ontvangen? De vorige keer had ik namelijk geen mailtje ontvangen maar wel de box. Ben benieuwd naar de glossybox, hij zal zo wel komen...
@ sammetje , Ik kreeg net een mailtje terug van truly yours, dat ze vandaag en morgen verstuurd worden....
ik heb de box met de ( in het wit ) bb cream, maar die doneer ik aan m'n moeder. veelte hevig geparfumeerd en veelte donker voor de lichte huid, en daarbij is het geen BB cream, maar gewoon een getinte dagcreme met de naam bb cream, want een bb cream is heeeeel wat anders