er zitten wel 5 van de 6 fullsize producten in en wel weer een hoge waarde dit keer waarde is 35 voor de 5 fullsize producten samen
Ja en de sample die er in zit, is ook bijna fullsize, echt een supermooie box, zo durf ik m nooit op te zeggen hahaha.
Leuk hoor! Alleen is het handiger denk ik als je de foto van de inhoud wat lager zet, want je schrijft dat als je hem nog niet hebt je nu weg moet klikken omdat je nu foto's laat zien. Maar die foto staat pal onder het zinnetje waardoor je hem automatisch al ziet, hihi
Ik had: Dr de Hoog doekjes, Max Factor mascara, Gliss Kur mousse, Potloodje in bronsachtig (blijft errug goed zitten trouwens), Garnier BB cream en de No Ad after sun..
Heeft er al iemand een idee wanneer de beautybox gaat komen? Want volgens mij moet die ook deze week komen, maar ik heb geen idee of je een mailtje krijgt als ie verzonden is..
Jeaaah, super blij met de Glossybox. Het meeste dat erin zit ga ik wel gebruiken, een tube geef ik af. Jippie
Beautybox is verzonden!!! Kreeg net een email Wij krijgen ook als een extra'tje roze envellopje die een waarde heeft van 17,50
Jaaa ik kreeg het mailtje ook net, ik ben ook wel erg benieuwd naar het envelopje Heb zo'n gevoel dat de beautybox net zo'n superbox is als de glossybox deze maand
En heeft iemand de beautybox al? Ik kreeg eergister een mail dat ie was verzonden dus hij zal vandaag hopelijk wel binnenkomen. Alleen wel vaag, want ze incasseren natuurlijk automatisch vanaf je rekening, maar dat is bij mij geblokkeerd omdat ik een eigen bedrijf heb en het heel verschillend is wanneer ik mijn geld binnen krijg. Daarom betaal ik liever zelf via internet. Dus eigenlijk had ik hem niet verwacht. Maar zal dan nog wel een mail krijgen om te betalen. Vind het wel leuk
Heeft iemand de beautybox al ontvangen? Ik nog niet... Ik ga maandag op vakantie, dus dan ligt ie een week bij de buurtjes...
ik had wat gekocht bij TBS en kreeg de chocomania producten voor 1 euro omdat ik over de 35 euro zat...