Oke in het wit LOOk/x - Lip pencil - full size - 17,35 euro Dermalogica lip shine full size - 15,95 euro Sans Soucis Body Milk 40ml Schwartzkopf proffesionel spray conditioner 50 ml Schwartzkopf proffesionel hairtherapy shampoo 50 ml Katy Perry lashes, Nepwimpers dus Sugarpill Oogschaduw Een bon voor een cursus huidverzorging van Dermalogica met 3 vriendinnen Een bon voor 10% korting op LOOkX make up Lidmaatschap Ladytalk.nl met 4x per jaar een tijdschrift
Wow dat is een mooie box Ik krijg die van mij zondag pas, ben nu op vakantie, maar ik kijk er nu al naar uit!
Heb dezelfde box als karagoz gehad vandaag, helaas pindakaas waren er hier ook leveringsproblemen met de mascara dus die wordt nagestuurd. Ben er verder erg blij mee
ik ben helemaal blij met de bb cream die in mijn g.box zat... ik draag niet elke dag makeup behalve mascara omdat ik liever van natuurlijk hou... maar behalve dat heb ik niet altijd zin om een uur voor de spiegel te staan met al de cremes en poeders. dus de bb cream is echt een uitkomst voor mij en ook nog eens de goede kleur...