Ik heb mijn box ontvangen, ik heb deze Glossybox juni 2012 | CherryBlush Ik vind 'm leuke box! Heb ook beetje geluk want in die andere box zit een Lipbalm en die hoef ik niet,ik heb liever Lipgloss van YvesRocher
Ik heb hem vandaag ontvangen. Vind hem wel erg leuk. Die lippenbalsem had ik eigenlijk net nodig en ruikt ook lekker. De voetenbalsam van Alessandro heb ik erbij zitten, ga ik ook gebruiken, verder thank god! ook fullsize teenspreiders. Stel dat je ze in het klein krijgt. de Toni & Guy haarspray voor als je aan het strand ligt enzo, die ga ik niet gebruiken. Voordat ik eens ergens op het strand lig ben ik blij als het windscherm is uitgevouwen en ik mijn rollade in een badpak heb geperst. Om dan nog mijn 3 haarsprieten te gaan inspuiten voor een casual flirty look. Ik denk van nee... Biotherm Lait Solaire, handig voor in mijn tas, de verpakking is klein maar ik gebruik dit alleen voor mij neus, wangen en schouders. Zonnebrandcreme staat hier meestal jaaaaren in de kast en dan nog is zo'n fles nog niet half leeg. Dus wel fijn dat ik nu geen 30 euro uit hoef te geven voor een fullsize zonnebrandcreme. Zal niet de bedoeling zijn van de fabrikant, bij het uitgeven van zo'n sample. Maar ach... (de kinderen worden goed ingesmeerd b.t.w.) Dusss
ik heb hem net ontvangen... viel me een beetje tegen... de teenspreiders gebruik ik niet want ik gebruik geen nagellak en al helemaal niet op mijn tenene... ik had liever de lipgloss dan de lipbalsem
ik vind m ook wat tegen vallen ini mini potje zonnebrand creme... kan ik net 1 bil mee in smeren..... nuttig :S
Ik heb 'm net binnen. Vind 'm wel leuk hoor! Ik wou juist de lippenbalsem, want ik gebruik geen lipgloss. Dus daar ben ik heel blij mee!
Kleur van de lipgloss is prachtig!!! Box is mooi voor de vakantie Alle producten gaan nu in mijn koffer
Ik heb em nog niet binnen helaas. Twee keer gemist, jammer jammer..Morgen komt als het goed is de Truly Yours box binnen. Heb 1 extra TY box besteld voor een jarige vriendin, komen er morgen dus 3 boxen binnen! Wat zal de postbode opkijken, haha...
Hmm er ligt een pakketje voor me bij de buren, alleen zijn die er niet Pas na 21 uur. Zou het de beautybox zijn?
Ik heb mijn Beautybox ontvangen! Dit is 'm Unboxing Beautybox Juni « beautytouchblog (Beautybox Juni is veel leuker dan de Glossybox Juni)