Wie heeft er ook een abonnement op de glossybox?

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

iemand m al binnen? ik kreeg eergisteren een mail geloof ik dat ie verstuurd was maar heb nog niks binnen.. ben zo benieuwd :D

2. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik heb hem binnen!

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Grrr vriendlief deed vanochtend de deur niet open.. ik heb hem gemist. Nu pas dinsdag een nieuwe breng poging :(

@Dniise: en en en? :D

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ben geen verrader hihihihi, maar het is leuk :-D

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Dniise: hier neem ik graag genoegen mee! :D

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik heb m ook binnen

Op de links een stukje terug in dit topic kun je zien wat hij deze maand bevat ( al krijgt de ene een lipgloss, de andere een lipbalm) verder geloof ik identiek

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik heb vandaag ook een abo genomen op de box, ben benieuwd wanneer ik de eerste zal krijgen, iemand een idee?

8. SeaShell

De box komt weer in de 3e en 4e week van maart

Ik krijg deze maand de laatste, heb het al weer opgezegd :p
    Ik heb echt zoooooveel makeup en crème zooi, teveel om op 1 hoofd te smeren haha

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Okee ik ben erg benieuwd, de box van februari zag er goed uit :D
    Ik heb ook veel te veel make up en smeerseltjes maar ik vind het heerlijk hihi.

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Ik heb me ook aangemeld, leuk!!!!!! ik heb er nu al zin in om hem te ontvangen, ik hou wel van kadootjes. :p
    ik vond op internet nog een kortingscode (eerste bestelling 2 euro korting) voor nieuwe leden, moet je even googlen op `glossybox kortingscode`.:)

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Mijn zusje en ik hebben ons ook aangemeld! Ben heel benieuwd!
    Volgende week is het zover!!

12. SeaShell

Krijgen we hem deze week weer binnen? Is de laatste keer dat ik m krijg nadat ik me heb afgemeld

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

volgens mij wel, 3de en 4de week van de maand toch? zullen we afspreken hier nog niet neer te zetten wat erin zit? of ik heeeeeeeeel lichte roze lettertjes, zodat degenen die het nog niet willen weten (zoals ik) het niet perongeluk lezen?
    @daantje waarom meldt je je af? vindt je dat het tegenvalt?

Morgen krijg ik mijn lush-bestelling binnen en daar ben ik ook zo `zenuwachtig`(hihi;):p) voor! Leuk dus! Heb zin om die doos te ontvangen! Net sinterklaas :)

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai dames!

ik ben vorige maand ook lid geworden. althans ik heb 1 besteld. maar snap niet zo goed of het nu automatisch wordt afgeschreven?!?! ben ik nu automatisch lid? of moet ik eerst nu geld over maken voor ik de maart box krijg? ik wil m wel ergg graag hebben natuurlijk :D

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben ook overstag.. ben benieuwd!!

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooo wat leuk!!!!
    verleiding is groot om me aan te melden hihihi , ben gek op dat soort dingen!!! :)

17. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Leuk gedaan :D

18. SeaShell

Je blijft automatisch lid totdat je je afmeld op de website
    Het word (bij mij) per automatische incasso afgeschreven

19. SeaShell

Las dat ze morgen verstuurd worden, alleen degene die na 14 maart lid zijn geworden nog een week moeten wachten

20. SeaShell

@onskleintje: ik heb me afgemeld omdat ik echt een koffer vol make Up en huidverzorgingsproducten heb die ik met 2 handen bijna niet kan tillen en ik het allemaal niet op 1 hoofd kan smeren haha

Maar vond het zeker niet tegenvallen. De loreal primer van vorige maand kost al €17 in de winkel ( had hem toevallig de maand ervoor zelf gekocht) en tot nu toe heeft er elke maand minstens 1 fullsize product ingezeten dat meer waard was dan €12,50 wat je betaald

Deel Deze Pagina