Wie heeft er ook een abonnement op de glossybox?

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Voor het eerst Truly yours ontvangen vandaag. Wat geinig zeg! Hoe vonden jullie hem?

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmm ik vond de vorige truly yours mooier. Maar dan nog, de nagellak lakt heel fijn, de eyeliner vind ik erg mooi.
    En met deze eyeliner kan ik goed mee uit de voeten, die zachte kwastjes vind ik zo waardeloos.
    De sunblock vind ik weer ideaal voor de kids. Hun gezichtjes zijn ingesmeerd. Fijn spul!

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ja, die sunblock vind ik ook erg handig. Lekker makkelijk meenemen en hij ruikt zo lekker! De nagellak en eyeliner ook erg leuk. Ben gek op davidoff dus dat vind ik altijd leuk. Ben benieuwd naar de volgende.

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik heb ook mijn eerste ontvangen. Ook erg blij met het lakje en davidoff vind ik heerlijk dus erg blij mee. Die sunblock kan lekker makkelijk mee in de tas en de rest moet ik maar eens uit gaan proberen. Ik heb al lang geen eyeliner meer gebruikt omdat ik niet overweg kon met de kwarstjes maar dit zag er wat praktischer uit.

5. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer wordt eigenlijk de beautybox geleverd? Ik zit maar te wachten...

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik heb mijn Glossybox en Beautybox ontvangen, ze zijn alletwee leuke box'en, maar ik vind Beautybox toch wel veel
    Leuker!

Ik denk dat ik mijn glossybox ga opzeggen, ik wil voortaan alleen Beautybox ontvangen!:D

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Spannend!
    Ik wacht op de beautybox. Er zijn 3 verschillende he?! Ik heb al een voorkeur, hoop dat ik die krijg (nav tips, ik weet niet wat er in zit)

Was het ook meer dan normaal?

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Klopt er zijn drie verschillende, ik ben erggg blij met mijn B-box:D

9. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ben megablij met de Beautybox dit keer! Goed gevuld en super producten!

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nou ikke niet.. Baal er van..

11. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Whyyy

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Allemaal dingen die ik niet gebruik, potloodje zou de hele dag moeten blijven zitten, veeg t er zo vanaf..essence werkt nog beter.
    Ieniminiw littekencreme, weer die stomme t&g

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hmm, ik heb nu toch na enkele maanden de Glossybox opgezegd. Ik heb al 3x een oogpotlood ontvangen in het zwart. Verder heb ik niks aan een shampoo sample want ik wil er altijd dezelfde creme spoeling bij gebruiken. Ik vond hem de vorige en deze keer, tegenvallen.

Oogschaduw t.w.v. 5 euro wil ik niet ontvangen om te testen. Mijn doel was om de exclusievere producten te testen. Oke, de budget box van mei/juni? die vond ik wel leuk, veel fullsize en bruikbare producten.

Ik ga mij eens abboneren op de beauty of de truely yours box.

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zijn er nog meiden die nog lid zijn van de glossybox? Ik zal hem vandaag moeten ontvangen

15. Onder water

Onder water Niet meer actief

Heb hem, geen kont aan

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ik heb hem van de week opgezegd, ben benieuwd vandaag..

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Voor de meiden die lid zijn vd glossybox

Volgende maand word de prijs verhoogd naar €14,50 of €14,95 geloof ik

Hier nu voor het eerst de beauty box deze maand
    Inhoud vd glossybox is deze maand muf vind ikzelf wat ik heb gezien in reviews

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb hem nog niet ontvangen vandaag... ik was bijna de hele dag thuis en de momenten dat ik er niet was heb ik geen briefje gekregen dat hij bij de buren was... morgen zal ik hem wel krijgen... ik wacht nog tot volgende maand als die ook niets is dan ga ik over op truly yours

19. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Dit was mijn eerste box en heb 'm ook meteen opgezegd. Vond het een box van niks! En helemaal niet als ik er volgende maand €14,95 voor moet betalen.
    Ik hoor meer goede reacties op de Truly Yours, misschien dat ik daar een abonnement op ga nemen.
    Voor mij geen Glossybox weer!

Deel Deze Pagina