Ze kijken nu toch nog niet naar het profiel? Tenminste dat lees ik overal.. zal hem ook is als oogschaduw gebruiken want op mn wangen is geen succes
o wat fout dan! ik zag namelijk in sommige filmpjes dat blonde meiden een perzikkleurige blush kregen. Dacht dat ze daar rekening mee zouden houden. Balen! Maar dus wel de dreamcream bij de gecombineerde huid! dat is voor mij wel postief! dat je het niet lekker vindt ben zelf wel erg benieuwd en ik vind alles lekker van Lush dus hopelijk dit product ook.
Volgens de glossybox Facebook kijken ze nog NIET naar het beautyprofiel. Dat zeggen de medewerkers iig op vragen over dat profiel. Ook als je het beautyprofiel invult en daarmee klaar bent zegt de website dat het in de toekomst mogelijk gebruikt word, en daaruit maak ik op dat het nu nog niet gebruikt word Ik heb een porcelein kleurige huid en hoogblond en had ook de donkere blush, wil weinig zeggen. Ook hadden meiden nu shampoo voor gekleurd haar terwijl in hun profiel staat geen gekleurd haar te hebben,enz. Word dus nog niet naar gekeken
De shampoo en conditioner is geschikt voor gekleurd en natuurlijk haar, staat in de beschrijving en wordt door Glossybox op facebook gezegd. Over de beautyprofielen staat er bijvoorbeeld: Hi *** Omdat wij de boxen samenstellen met het beautyprofiel als leidraad zijn er elke maand verschillende box versies. Hierdoor zitten er verschillende producten in de boxen en kunnen wat prijsverschillen voorkomen. Natuurlijk benadelen wij niemand en daarom kan het voorkomen dat je de ene maand een box krijgt met een wat "lagere"waarde, maar daar tegenover staat weer een andere maand waarin je een box krijgt met een wat "hogere" waarde. We doen ons uiterste best om iedereen happy te maken zijn / haar maandelijkse box. We hopen dat je veel plezier hebt met de producten uit de maartbox en dat je met veel plezier uitkijkt naar de aprilbox! Dit is volgens mij de eerste maand dat ze wat met de profielen doen, mijn zusje en ik hadden bijvoorbeeld ieder een andere box.
ik heb m nog niet gekregen........ net even gemaild om te vragen wat de status is. Hoe werkt dat precies? als je nieuw lid bent dan krijg je m in week 4 en als je al lid bent krijg je hem op de donderdag in week 3?
Er was iemand die veel baat bij de DreamCream had, voor een zoontje dacht ik? Ik weet niet waar je woont, maar je mag hem van mij zo op komen halen, ben niet zo tevreden.
Dat moet dan op je profiel staan op de glossybox website en in de bevestigingsmail van de box, daar staat altijd bij om welke box het gaat
Wauw Er bestaat dus ook de beautybox en daar zat voor iets van 75 euro aan waarde in deze maand Video - unboxing Beautybox van maart 2012 - Beautyscene