ik krijg ook die van maart, maar ze willen me niet vertellen wat erin zit Ben benieuwd!!!!!!!!!! duimen dat ie morgen komt..
Ik heb hem net besteld, hoeft trouwens niet met automatische incasso, ik heb het met ideal betaald. Of heb je dan geen abbo en is het eenmalig? Er stond trouwens niet bij of de dozen van april op waren, waar kan ik dat vinden?
Eerste keer is idd met ideal, daarna word het automatisch afgeschreven Je kan het maandelijks stopzetten, zo niet, gaat het eindeloos door Op je glossybox account en de mail die je kreeg kan je zien om welke box het gaat, maar als je je net hebt aangemeld krijg je de box van april ,die is nog niet op
Ik ben eigenwijs en heb de beautybox besteld, hihi. Hoop alleen wel dat ik die van april al krijg aangezien je je voor de 26e moet aanmelden *SNIK*
ikke! Lief van je!!!!!!!!!, ik moest even teruglezen Maar misschien krijg ik hem ook wel zelf, dat weet ik nog niet. Ik krijg de glossybox deze week.
verzonden, kun je dat nakijken of krijg je dan een mail? Ik kreeg vandaag ook de uitleg over de verschillen in de boxen.... heeft met leeftijd te maken! de jongsten krijgen de maskers, de oudsten krijgen de douchegel en de mensen daartussenin krijgen de lush. edit: i `ve got mail!!!!!!!!!!
Je krijgt een mail als het verzonden is Van die leeftijden lijkt me onzin. Zijn ook beautyblogs van oudere dames met het masker Volgens mij gooien ze gewoon wat in zo'n box en verzenden maar Lijkt me erg veel werk om voor duizenden de boxen te sorteren pp leeftijd/haarkleur/huidtype/huidskleur
Ik heb vandaag een mailtje gehad dat ie verzonden is en binnen 5 dagen bezorgd wordt ( 25e aangemeld)
Ik heb gisteren ook een mail gehad dat ie verzonden is, maar met welke pakketdienst komt hij? De TNT reed net mijn huisje voorbij..