Heb m zojuist ontvangen. Wat een leuke dingetjes allemaal haha. Vind ook echt dat je veel krijgt voor dat bedrag hoor!
Jeeee ik heb hem ook, wat een superleuke box! Had gezien dat er bij anderen de dreamcream van Lush in zat en die had ik helaas niet, maar ik vind het een heel leuk pakketje!
Ik heb de maart box voor de tweede keer binnen Eerst Abbo stopgezet, toch maar weer bijgedaan, alleen kreeg dus weer de maartbox haha Wederom de dream Cream erin Enige verschil is dat ik nu de weleda gezichtsolie heb ipv de parels En de shampoo ipv de conditioner Inhoud schenk ik mooi aan m'n mams
Heb 'm ook binnen! Erg leuk! En ik had ook de Lush dreamcream! Ben benieuwd...zal 'm vanavond uitproberen bij zoontje! Ben nu al benieuwd naar de volgende box!
Ik heb hem ook net besteld... jammer dat ik tot april moet wachten! Had graag de box van maart nog gehad maar helaas
Ik heb m ook vandaag binnengekregen YEAH! MET de dreamcream erin! JOEPIE! Ik ga hem morgen uitproberen bij mijn zoontje, de nacht durf ik niet aan want dan hebben we kans dat hij om het uur wakker wordt van de jeuk (`heuk!`roept hij tegenwoordig, zielig he) En straks lekker douchen met de shampoo en de zeep van Lush (zit niet in t pakketje) en de conditioner die ik heb gekregen, dan mijn gezicht insmeren met de Weledaolie ook een beetje op mijn knietjes van die Dreamcream smeren, die zijn droog en jeuk me kapot! Hopelijk werkt het! Morgen ga ik aan de slag met de blush, ik heb ook de donkere versie gekregen, niet mijn kleur maar misschien als ik er heel weinig van gebruik dat het wat is. En verder ga ik nog die heerlijk ruikende bodybutter gebruiken voor de rest van mijn lijf! Haaaaaaaa echt een heerlijk pakket! Maarre vraagje aan degenen die geen Dreamcream hebben gekregen, klopt het (zoals de Glossybox zelf zei) dat jullie of heel jong, of heel oud zijn? de jongsten zouden het masker krijgen en de oudsten de douchegel. IS het waar? @degenen die zeiden dat de Lush dreamcream heel vet is, volgens mij is het ook niet de bedoeling om het als een bodylotion te gebruiken, maar als handcreme en voor bepaalde droge delen voor je lichaam. En voor je gezicht maar dan met een paar druppels water erbij. ze zeggen ook dat het niet voor elk huidtype geschikt is en dat je er pukkels van kunt krijgen omdat het zo vet is.
Echt HAAT.. was even bezig met de kleine en man komt thuis: Ziet dat potje dreamcream liggen en heeft er gewoon flink in lopen scheppen met z'n vingers om z'n keiharde werkhanden en armen uitgebreid en overdreven mee in te smeren.
Nou ja kun je in elk geval verantwoord een nieuwe grote pot bestellen en daarvan dan die kleine pot bijvullen voor je man (anders hou je zelf niets over haha!) Opzich wel grappig dat je man handcreme gebruikt.
Klopt maar ligt eraan of je huid droog is. Verder gebruik je t wel voor body, voor alleen de probleem zones bijv zonnebrand. Eczeem psoriasis tenminste zo las ik het in het forum van lush
lucky you! het wordt ook wel eens na het scheren gebruikt. kijk eens op dit topic, misschien kom je op ideeen Lush - Fresh Handmade Cosmetics • Toon onderwerp - Dream Cream - Bodylotion
Ik bedoel met probleemzones trouwens schrale plekken en zo. Heb wel een rare huid op m'n gezicht, maar weet vrijwel zeker dat DC daar te vet voor is.