Wie heeft er ook een abonnement op de glossybox?

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Oeee spannend, ik wil ook! :)

2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heb m zojuist ontvangen.
    Wat een leuke dingetjes allemaal haha.
    Vind ook echt dat je veel krijgt voor dat bedrag hoor!

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Jeeee ik heb hem ook, wat een superleuke box!
    Had gezien dat er bij anderen de dreamcream van Lush in zat en die had ik helaas niet, maar ik vind het een heel leuk pakketje!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik heb de maart box voor de tweede keer binnen
    Eerst Abbo stopgezet, toch maar weer bijgedaan, alleen kreeg dus weer de maartbox haha

Wederom de dream Cream erin
    Enige verschil is dat ik nu de weleda gezichtsolie heb ipv de parels
    En de shampoo ipv de conditioner
    Inhoud schenk ik mooi aan m'n mams :)

5. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Binnen :D wat een mooie doos ook.

Alleen helaas geen Lush Dream cream :(

6. danip

danip Niet meer actief

Foto's?? :) Ben best nieuwsgierig wat die hele Glossybox nou is, en of het de moeite waard is.

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Heb 'm ook binnen! Erg leuk! En ik had ook de Lush dreamcream! Ben benieuwd...zal 'm vanavond uitproberen bij zoontje! Ben nu al benieuwd naar de volgende box!

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

9. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ik heb hem ook net besteld... jammer dat ik tot april moet wachten! Had graag de box van maart nog gehad maar helaas

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Ik heb m ook vandaag binnengekregen YEAH!
    MET de dreamcream erin! JOEPIE! Ik ga hem morgen uitproberen bij mijn zoontje, de nacht durf ik niet aan want dan hebben we kans dat hij om het uur wakker wordt van de jeuk (`heuk!`roept hij tegenwoordig, zielig he)
    En straks lekker douchen met de shampoo en de zeep van Lush (zit niet in t pakketje) en de conditioner die ik heb gekregen, dan mijn gezicht insmeren met de Weledaolie :) ook een beetje op mijn knietjes van die Dreamcream smeren, die zijn droog en jeuk me kapot! Hopelijk werkt het!
    Morgen ga ik aan de slag met de blush, ik heb ook de donkere versie gekregen, niet mijn kleur maar misschien als ik er heel weinig van gebruik dat het wat is. En verder ga ik nog die heerlijk ruikende bodybutter gebruiken voor de rest van mijn lijf! Haaaaaaaa echt een heerlijk pakket!

Maarre vraagje aan degenen die geen Dreamcream hebben gekregen, klopt het (zoals de Glossybox zelf zei) dat jullie of heel jong, of heel oud zijn? de jongsten zouden het masker krijgen en de oudsten de douchegel. IS het waar?

@degenen die zeiden dat de Lush dreamcream heel vet is, volgens mij is het ook niet de bedoeling om het als een bodylotion te gebruiken,
    maar als handcreme en voor bepaalde droge delen voor je lichaam. En voor je gezicht maar dan met een paar druppels water erbij. ze zeggen ook dat het niet voor elk huidtype geschikt is en dat je er pukkels van kunt krijgen omdat het zo vet is.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Echt HAAT.. was even bezig met de kleine en man komt thuis: Ziet dat potje dreamcream liggen en heeft er gewoon flink in lopen scheppen met z'n vingers om z'n keiharde werkhanden en armen uitgebreid en overdreven mee in te smeren.

12. Ons Kleintje

:$:$:$:$ O my...........

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja was ook mijn reactie, pak lekker je eigen standaard Nivea creme ofzo haha.

14. Ons Kleintje

Nou ja kun je in elk geval verantwoord een nieuwe grote pot bestellen ;) en daarvan dan die kleine pot bijvullen voor je man (anders hou je zelf niets over haha!)
    Opzich wel grappig dat je man handcreme gebruikt.

15. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Over de dreamcream, dr staan op het potje toch dat het hand en body is?

16. Ons Kleintje

Klopt maar ligt eraan of je huid droog is. Verder gebruik je t wel voor body, voor alleen de probleem zones bijv zonnebrand. Eczeem psoriasis tenminste zo las ik het in het forum van lush

17. Kylie1986

Nou, heb niet echt probleemzones :)

18. Ons Kleintje

19. Kylie1986

Ik bedoel met probleemzones trouwens schrale plekken en zo. Heb wel een rare huid op m'n gezicht, maar weet vrijwel zeker dat DC daar te vet voor is.

20. Ons Kleintje

heeft iedereen zijn box nu binnen?
    op naar de aprilversie :cool::D

Deel Deze Pagina