Het is echt een feest van herkenning hier,echt fijn! Bumba is ook hier favoriet,1 filmpje wil hij af en toe weleens kijken,maar meestal heeft hij zelfs daar geen concentratie voor. Wat betreft bezighouden. Hier zijn het echt luttige minuutjes die helpen. Samen tekenen met waskrijtjes op een velletje,een hut bouwen met dekens,dansen op muziek,kietelen,kiekeboe spelen.. noem maar op. Ik ben niet super creatief,maar merk aan mezelf dat het steeds meer wordt om hem bezig te houden haha!
Super leuk om te lezen! Een en al herkenbaarheid... Hier ook een klein monstertje! Dat van dat rijdende winkelmandje was hier ook van de week... Dan moet ze perse zo'n mandje, nou prima.. Maar ze raakt dan gefrustreerd omdat dat mandje een andere kant opgaat dan zij wil.. Wordt ze boos/gefrustreerd en loopt, zonder mandje, boos een andere kant op hihi.. Ze weet gewoon erg goed wat ze wel/niet wil en laat dit ook horen! En klimmen is hier nu ook een hit, ze zat op de terugweg van de supermarkt bijna bovenop het hekje bij de buurman in de voortuin haha! Ik moet er ook wel weer om lachen hoor, maar probeer naar haar toe wel heel duidelijk/consequent te zijn omdat ik merk dat dit welmhet beste werkt bij haar.. Maar indd ook erg lekker als ze op bed ligt
ik ben ook best wel makkelijk daarin. Hier kan hij niet veel kwaad doen en als hij klimt is het 9 van de 10 keer ergens op waarvan hij weet hoe hij er weer af moet of mocht hij vallen dat hij er geen ernstige verwondingen aan overhoudt. ik moet wel zeggen, hij zoekt het klimavontuur dan wel op, maar op 1 of andere manier is hij er toch heel voorzichtig in. De keren dat hij loopt te brullen is meer van zijn hoofd of tenen stoten dan van het vallen @frustratie: je had er vanavond es bij moeten zijn vanmiddag nieuwe duplodoos gehad en die zat vo met duplo. Stond op de vensterbank omdat ik net had opgeruimd. Hij hem op de grond gezet ging erbij zitten en kon blijkbaar niet het goede blokje vinden ofzo, graaft als een hond al die stenen uit die doos dus de stenen vlogen om je oren ging niet snel genoeg, gooit die hele doos om, zwaait die doos in het rond en staat erbij als een tarzan bij te gillen, Manlief en ik piesten in ons broek van het lachen.
Whaha geweldig he?! Soms kun je ook ontzettend lachen om de ongeduldige praktijken. Hier helaas driftbuien vandaag. En dan echt om niets,eerst drinken willen,geef je het aan en dan slaat hij het weg. Om vervolgens zelf het drinken te pakken. Soms erg frustrerend,om alles waarin hij zijn zin niet krijgt krijgt hij af en toe een driftbui,en ik geef er nooit aan toe,probeer hem af te leiden en te vertellen waarom het niet kan of mag. Maar 5 minuten later en de hele dag door kan het gerust terug komen.. Pff,soms lekker om het ff van je af te typen