Dag dames! Light hoe gaat het vandaag met je? Heb je wat beter kunnen slapen ? Hoe is het met je buik? Was hij wat rustig vandaag en vannacht ? Groetjes
Buik was gister erg onrustig, maar zit vandaag gelukkig weer in de relaxmodus Gelukkig veroorzaakt het nog steeds niks!
Hallo allemaal! Light die harde buiken zullen met ups en downs komen. Hier heb ik de laatste dagen ook wel een goed gevoel. Alhoewel het allemaal nog lang is gaat het wel goed. Light je bent bijna 30 weken! Zo geweldig!!! Ik droom nog steeds elke dag dat ik zo ver zou zijn... Mijn harde buiken blijven de laatste dag weg. Soms vraag ik me nu af of dit wel normaal is. Maar ik heb mezelf verboden om nog vragen te stellen waar ik het antw toch niet op zal weten. Mus en bee hoe gaat het met jullie? Groetjes
Inderdaad, vandaag al 29 weken! Ongelooflijk. Maar dat gaan jullie ook halen hoor! Vandaag voor de tweede dag achter elkaar wakker geworden zonder (veel) harde buiken. Echt heerlijk! Is me de afgelopen weken nog nooit overkomen volgens mij.
Klinkt goed Light en MijnXander! Fijn dat de harde buiken bij jullie beide minder zijn. Ik heb net weer even flink stuk getikt in de club . Sorry voor m'n afwezigheid. Gaat wel goed hier gelukkig, ook een goede week, buik wat rustiger. Behalve als ik stress heb, dan voel ik het direct. Maar verder beter. Komt misschien ook doordat er een last van mijn schouders gevallen: m'n leidinggevende heeft voorgesteld of het vanwege de onvoorspelbaarheid van hoe het mij gaat lopen (ene dag gaat het goed, en andere dag niet en blijf ik thuis, wat natuurlijk onzeker is voor de rest), en daardoor de stress voor iedereen die dat veroorzaakt of ik niet toch beter volledig in de ziektewet moet gaan. En ben daar eigenlijk heel blij mee. Dan is de druk weg, en wordt er niet meer op me gerekend en dat zal veel rust geven. Ik deed nu 50%, voor zover haalbaar dan, maar in mijn baan kun je niet makkelijk iemand aannemen voor de andere 50%, en freelancer was te duur. Dus zaten de afgelopen tijd met onderbezetting wat m'n collega's begint op te breken, logisch ook, en dat trek ik me dan weer aan ook al kan ik het niet oplossen. Als ik 100% ziek ben kunnen ze iemand ipv mij aannemen en dat gaan ze nu doen. Ik ga waarschijnlijk ongeveer 1 feb de ziektewet in, maar kom dan nog in de maand februari een aantal uurtjes per week om de nieuwe collega in te werken, en dan stop ik per 1 mrt echt. Wordt eindeloos lang thuis, maar het voelt goed. Kan ik lekker dingetjes maken voor de babykamer, wat dingetjes kopen etc en gewoon lekker broeden. As dinsdag de 20-wekenecho! Ben heel erg benieuwd. En ook of m'n bmm dan nog steeds 6 cm is. Hoe gaat het met de andere dames? Jla80, Sanna?
Hier alles wel rustig. Vandaag 3 x bloedproef in het zh Nog 1 en dan heb ik het gehad. Mijn buik groeit momenteel hard en merk dat het niet helemaal gelijk op gaat....daarom een gespannen en pijnlijker buik. En ben afgelopen week weer meer moe....voelt weer een beetje als in het begin vd zwangerschap. M'n oudste zoon had vannacht ook een pseudo-kroep aanval dus ook een tijd wakker geweest met hem, nu maar even tussendoor een dutje doen. Verder afwachten nu tot maandag....Hoop dat alles dan meevalt. Fijn dat het bij jullie ook allemaal z'n gangetje gaat! Groetjes
Bee: en lekker kletsen in de club (zie mijn uitgebreidere reactie daar) en hier natuurlijk Mus, vervelend, zo'n pijnlijke buik. Wat bedoel je met dat het niet gelijk op gaat? Gaat het ook weer met je zoon?
Bee ik denk dat volledige rust het beste is. Als je iets half wil doen is het moeilijk om een duidelijke grens aan te houden. Je zegt al snel ik doe dit nog even en dat nog even. Zeker nu je naar de 20 weken toe gaat en de baby in gewicht toeneemt. Maar met die BMH van 6cm zit je wel goed! Ben ook wel benieuwd hoe lang hij bij mij is. Is moeilijk je ziet het niet en weet het niet. Altijd weer een vraagteken. Nou bee troost je ik zit al van 13 weken binnen. En met binnen bedoel ik ook echt binnen en alleen op mijn zetel liggen. Het is oersaai en mega lang! Maar je vindt wel kleine bezigheden. Ik heb mijn vriend de opdracht gegeven om spullen uit de kelder wat we niet meer nodig hebben te fotograferen. Nu heb ik alles op internet gegooid en regel ik de 'verkoop'. Ik zoek alles wat ik wil op internet uit en dan stuur ik mijn mama of mijn vriend op pad! Vanavond komt mijn vriendin pannekoeken voor me bakken met appeltjes. Nou je kijkt uit naar de stomste digen! Mus; waarvoor waren die bloedtesten weer. Want je was toch pas maandag in het ziekenhuis geweest? Of vergis ik me? En wat bedoel je met je buik gaat niet gelijk ? Ja ze zeggen dat het na 27 28 weken terug zwaarder wordt. Zoals in het begin. Normaal zijn tussen de 20 en 27 28 de leukste en mooiste weken. Dat is voor ons wel even anders gelopen! Ik zou zeggen luister lekker naar je lichaam en doe wat jij het beste vindt. Ik weet niet goed wat een pseudo kroep is?