1e Echo / Verrassing

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by SweetMami, Mar 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SweetMami

SweetMami Lid

Mar 25, 2008
    33
    0
    0
    Ik ben gister naar de HA geweest en ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger :D

Nou is het zo dat mijn vriend op 5 mei jarig is en dat valt op een maandag. Ik wil heel erg graag een echo laten maken voordat hij jarig is, omdat we het dan op zijn verjaardag ook tegen mijn ouders kunnen vertellen (met een mooie echo-foto!)

Dat betekent dat ik in week 18 een echo zou moeten laten maken. Ik ben dan +/- 9 weken zwanger. Is het mogelijk dat er dan al een echo wordt gemaakt? En zou dat anders op mijn verzoek kunnen?

Edit moderator: verplaatst naar Onderzoeken en Echo's. Daarnaast ook dikgedrukte en gekleurde tekst gewijzigd (Zie de forumregels)

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    normaal krijg je een echo als je ongeveer 12 weken bent,tenzij je bijvoorbeeld niet weet hoelang je zwanger bent,
    of als je bijv. naar de gynaecoloog moest omdat je moelijk zwanger kon worden
    denk dat als je eerder een echo wilt dat dat wel kan,maar dat je er wel voor moet betalen,en dat ze dat dan niet in het ziekenhuis doen,maar dat je naar een echobureau moet.
    maar je zou kunnen vragen of het niet iets eerder kan omdat je dat voor een kado wilt geven.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Je kan inderdaad een pretecho laten maken, moet je dus wel zelf voor betalen. En even vragen of ze daar ook een inwendige echo kunnen maken, het kan zijn dat met 9 weken uitwendig weinig te zien is.

4. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Bij mij hebben ze de eerste keer een echo gemaakt met 9 weken,maar helaas was Zoë toen nog wel heel erg verstopt want er wat toch echt niks te zien. Maar wie weet heb jij geluk...

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Inwendig moeten ze het wel kunnen zien, vanaf ongeveer 5 weken kan je dan wat zien. En vanaf 7 weken zie je ook een klein stipje wat een kindje gaat worden ;).

6. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ah, mijn collegamodje had ook al een keertje je topic verplaatst zie ik... Doe ik deze dicht!

Groetjes,
    Josien

Share This Page