Combineren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bumpie, 30 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Hoi dames

Als cadeautje voor het kindje van mijn vriendin heb ik een super cute grijs wollen truitje gekocht met van die ouderwetse knoopjes bij de schouder. Met wat kan ik dit combineren? Wil het een beetje hip combineren zodat het niet oudbollig lijkt door het wol. Het is voor een baby boy!

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Iets met een leuk fris kleurtje? perzik of groen, blauw, turquoise, geel.

3. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Misschien met een camel of donkerblauwe chino? Ik weet niet in welke maat je het truitje hebt gekocht, maar als het maat 68 of kleiner is zou ik alleen zachte broekjes kopen en geen jeans of chino's. Voor een kleintje dat alleen nog maar ligt is dat echt niet lekker. Misschien zoiets als het een klein maatje moet zijn: Noppies Lange broek - kleertjes.com

4. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Het is inderdaad een maat 68 maar een dun legginkje ofzo zou echt niet staan want het is een dik wollig truitje haha!

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik dacht ook aan een Camel kleurig broekje. Misschien met van die bretels eraan.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Een spijkerbroekje?

7. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Even niet voor de kleur, maar puur voor het model: Noppies Lange broek - kleertjes.com

Je hebt ook zachte broekjes die er stevig uitzien. Een 'echte' broek trek je op 4-6 maanden echt nog niet aan... Ja, misschien even voor een verjaardag, maar dan thuis snel weer uit. Een baby van die leeftijd slaapt 15 uur per dag en brengt de wakkere tijd liggend door. Mijn zoontje droeg bijna alleen maar tricot shirtjes en broekjes. Het zou zonde zijn als je outfit om die reden in de kast blijft liggen.

Wanneer is je vriendin eigenlijk uitgerekend?

8. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Jaaa ik snap het! Dank je wel.

Het wordt denk ik Camel of spijker met bretels ♥️

9. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Wanneer moet dat truitje gedragen worden? Hoe oud is het kindje nu?
    Want een dik wollen truitje zou ik nu niet meer aantrekken en dan wordt het pas oktober weer een beetje, dat je zoiets draagt.
    Welk materiaal is het? Is het echt wol? Want dat is ook niet echt een aanrader voor een klein babytje :(

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou er een stoer spijkerbroeken onder dragen. Vraag me alleen af of het kindje nog geboren moet worden. Het wordt nu zomer en denk dat het pas in het najaar weer zo koud wordt dat het een wollen trui aan kan.

Deel Deze Pagina