Hoi dames Als cadeautje voor het kindje van mijn vriendin heb ik een super cute grijs wollen truitje gekocht met van die ouderwetse knoopjes bij de schouder. Met wat kan ik dit combineren? Wil het een beetje hip combineren zodat het niet oudbollig lijkt door het wol. Het is voor een baby boy!
Misschien met een camel of donkerblauwe chino? Ik weet niet in welke maat je het truitje hebt gekocht, maar als het maat 68 of kleiner is zou ik alleen zachte broekjes kopen en geen jeans of chino's. Voor een kleintje dat alleen nog maar ligt is dat echt niet lekker. Misschien zoiets als het een klein maatje moet zijn: Noppies Lange broek - kleertjes.com
Het is inderdaad een maat 68 maar een dun legginkje ofzo zou echt niet staan want het is een dik wollig truitje haha!
Even niet voor de kleur, maar puur voor het model: Noppies Lange broek - kleertjes.com Je hebt ook zachte broekjes die er stevig uitzien. Een 'echte' broek trek je op 4-6 maanden echt nog niet aan... Ja, misschien even voor een verjaardag, maar dan thuis snel weer uit. Een baby van die leeftijd slaapt 15 uur per dag en brengt de wakkere tijd liggend door. Mijn zoontje droeg bijna alleen maar tricot shirtjes en broekjes. Het zou zonde zijn als je outfit om die reden in de kast blijft liggen. Wanneer is je vriendin eigenlijk uitgerekend?
Wanneer moet dat truitje gedragen worden? Hoe oud is het kindje nu? Want een dik wollen truitje zou ik nu niet meer aantrekken en dan wordt het pas oktober weer een beetje, dat je zoiets draagt. Welk materiaal is het? Is het echt wol? Want dat is ook niet echt een aanrader voor een klein babytje
Ik zou er een stoer spijkerbroeken onder dragen. Vraag me alleen af of het kindje nog geboren moet worden. Het wordt nu zomer en denk dat het pas in het najaar weer zo koud wordt dat het een wollen trui aan kan.