Makkelijke naam he, mama!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Sjonge, ik hoef niet bang te zijn dat ik ooit vergeet wie ik ben want word er elke 10 seconden aan herinnert. Haalt niet uit wat Ties aan het doen is, hij roept continue mama! Is hij tv aan het kijken: mama...mama....mama... op de fiets mama...mama...mama... tijdens het eten mama...mama...mama... aan het spelen haalt niet uit, echt elke 10 seconden, om gek van te worden! Vind het ook best grappig hoor, roep steeds zijn naam terug maar heb best vaak zoiets van zeg nou eens wat anders! Roep papa bijvoorbeeld! Het mooie is dat als hij dit zegt ik gewoon naast hem zit of sta. Hij doet dit nu al ruim een week, dus hopelijk is ook dit weer snel over.

Groetjes mama :)

2. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Hoe schattig :D

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik wou dat die van mij dat al kon! ;)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    HIer is het de hele tijd papa papa papa papa :)

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    thuis is mama ook favoriet, maar bij de oppas heet iedereen nita of kiko (dochter v/d oppas en de poes haha)

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hou op zeg!
    Hier precies hetzelfde!
    Als ik voor iedere mama een euro zou krijgen was ik nu dik miljonair geweest :) .
    Het begint om 8 uur s`ochtends al als ze wakker word,mama,mama,mama....
    En dat gaat zo de hele dag door tot ze naar bed gaat om 19.00 uur.
    En dan nog hoor ik haar tot 20.00 uur,mama,mama,mama...
    Als papa thuis komt is het 1 keer papa,en dan begint ze weer ;)
    Ik voel me wel gevlijd hoor,maar het mag wel wat minder! :)

Oja,hier duurt dat al 3 weken... ;)

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik hoor al 7 weken niks anders dan mama.... zelfs in zn slaap zegt hij het nog! ik probeer wel eens papa te laten zeggen haha
    voordeel is wel dat hij het op zo'n ontzettend schattig ik-smelt-helemaal-toontje zegt... dat het stiekem toch ook wel heeeeeel lief is

8. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    wat schattuuggggg :p

9. En ik maar hopen dat Niels snel 'mama' gaat zeggen, krijg ik dus ongetwijfeld spijt van zo te lezen ;).

10. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hoi Savita,

Ties kan allang mama zeggen, vanaf ongeveer 10 maanden, maar wat ik bedoel is dat hij waarschijnlijk op 'repeat' staat maar kan de 'uit' knop niet vinden :D

11. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Nou, hier nog zo een! Alles is mama mama mama! Maar ze doet gelukkig ook regelmatig papa papa papa papa! En nu mijn stiefzoon er is is het ook vaak addo addo addo (en hij heet eduardo). Ik denk dat ze alles nu blijven herhalen! En ik heb de uit knop ook nog niet gevonden!

12. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    nou die van mij zijn nu wat ouder (oudste inmiddels 10) en ik weet wel dat er al tig dagen zijn geweest dat ik degene vervloekt heb die het woordje mama heeft uitgevonden.

ondanks dat papa savonds gewoon thuis is, blijft het mam dit, mam dat, mam zus, mam zo, om gek van te worden.

je leert ze het woordje mama en papa, maar oh wat krijg je daar gauw spijt van zeg ;)

24-7, dag na dag na dag na dag, maand, na maand, na maand, na maand, jaar in jaar uit ;)

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ahhhhhhhhhh :) Hij vindt je gewoon lief...hihi...

Hier is het papapapapapapapa, volgens mij snapt ie nog niet precies wat het betekent en gebruikt ie het als geluidje oid.

14. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Zal wel aan de leeftijd liggen, hier ook eentje die constant, maar dan ook constant en tegen iedereen mama roept, (op papa na, die noemt ze ook bij naam)

Deel Deze Pagina