Meis een goede reis zo en ik ga morgen keihard duimen dat toch alles goed blijkt te zijn. Heel veel liefsssssssssssss
Thanks meiden Donderdag zijn we om half 6 vertrokken naar Rotterdam, De nacht helaas niet zo goed geslapen, Mitchell kon ook niet slapen dus lag tussen ons in. Vrijdagmorgen half 9 in het zh, inschrijven en dan maar wachten totdat je aan de beurt bent. Half uurtje te laat werden we binnen geroepen Het hoge woord is eruit Mitchell hoeft NIET geopereerd te worden Zijn voorhoofdsnaad is dichtgegroeid en zijn voorste fontanel en daarom vergroeid zijn hoofd op dit moment naar achteren, maar volgens de arts kon het gelukkig geen kwaad En nu blijkt dat hij het van mij heeft, Ik heb hetzelfde kwamen ze achter. De arts vond het wel grappig, hij zei gelijk tegen zijn Co Ass schrijf het maar op dat het mogelijk ook erfelijk is De arts verwacht dat zijn hoofd niet veel verder vergroeiingen gaat krijgen, maar mocht het zo zijn moeten we bellen en dan kijkt hij hem nog een keer na Dus er is wel iets aan de hand maar gelukkig kan het dus geen kwaad Daarna moesten we 2 uur wachten en kwam toen de Neuroloog nog kijken bij hem, Mitchell loopt op dit moment wat achter in zijn ontwikkeling, zijn spieren in zijn rug zijn nog niet sterk genoeg enzo Daarom krijgen we nu fysio voorgeschreven Wel vond ze het raar dat Mitchell vanaf 2 maanden al een voorkeurshand/arm heeft. Nu krijgen we als het goed is rond December een oproep voor de anestesist en daarna voor een MRI scan, ze willen toch graag even kijken wat de oorzaak is waardoor hij achter loopt en hoe het komt dat hij Nystagmus heeft. Het kan zijn dat de MRI niks laat zien, maar het kan ook van wel, dat moeten we dan afwachten. Pfff ik ben zo blij... eindelijk een keer goed nieuws voor hem. Het duimen van jullie allemaal heeft geholpen Dus nu hebben we even 3 weken geen zh bezoekjes enzo. Maar ben blij dat dit in ieder geval achter de rug is. Nu maar hopen dat de vergroeiingen niet erger worden en dat de MRI over een paar maanden goed is. Sorrie het is een heel verhaal geworden
Wauw super! Fijn dat jullie goed nieuws hebben gehad. En wat een heerlijk mannetje zeg! Nu ff genieten en feest vieren met zn allen.
Wat een fijn nieuws! Ik vind het alleen wel knap dat ze bij een baby van 6 maanden al kunnen zeggen dat hij wat achterstand heeft Ik hoop dat de MRI ook goed is en dat je ventje maar lekker gezond en blij groot mag groeien
Wow dat is goed nieuws zeg. Je zal wel enorm opgelucht zijn! Nu ben ik wel benieuwd naar jouw hoofd eigenlijk . Maar ff serieus, echt heel fijn voor jullie . Ik vind het ook raar dat ze bij 6 maanden al van een achterstand spreken, laten we hopen dat dat ook allemaal meevalt!
ja achterstand... hij kan nog niet helemaal zelfstandig rechtop blijven zitten dus ze wil dat zijn nek en rugspieren sterker worden maar goed hij staat nu wat stil in de groei en ineens maakt hij sprongen kwa ontwikkeling vorige maand zakte hij nog in en nu wil hij al zelf rechtop gaan zitten als hij op schoot ligt enzo dus ik denk dat het allemaal wel meevalt en het vanzelf ook wel komt maar goed fysio heeft net gebeld en heb maandag een afspraak gelukkig komen ze thuis
**aangekomen in je eigen topic Caruli** Heb 't net gelezen en wat een goed nieuws zeg! Joehoeeeeeeeee voor Mitchell!! En dan blijkt nog dat hij hetzelfde heeft als zijn mama, dat is toch ook wat! Wat een opluchting moet dit voor jullie zijn. Geniet er van! Heerlijk manneke zo te zien op de pica. liefs
hij is ook een schatje hoor over 2 weken weer eindelijk naar de kinderarts en dan eens kijken of hij een provocatietest krijgt hij is namelijk de fles helemaal zat en wil eten
Hé Caruli! Kwam even kijken hoe het met je zoontje gaat en ben blij te lezen dat hij niet geopereerd hoeft te worden!!!! Mooi manneke trouwens!! Liefs!
we hebben ook al de brief gekregen voor de MRI scan de afspraak is 26 mei 2011 helaas is dat nog ver weg maar komt omdat het onder narcose is en dan is de wachtlijst heel lang blijkbaar