Beste dames,ik heb een vraag Waar kan ik in goeds naam een zonnehoedje kopen voor een kindje met een hoofdomtrek van 36 a 37 cm.... Ik weet het het is erg klein. Ze heeft ook erg veel moeite om mutsjes op te hebben.Die vallen ook over haar ogen heen. Ook onze oudste had dit probleem. Ik weet dat H&M,VenD,hema mutsjes hebben,maar die zijn te groot,dat ze over haar ogen vallen....
Ik zag bij de Wibra vandaag hele kleintjes.Die waren van zacht stof met een klein klepje en zo'n "matje" in de nek zeg maar. En volgens mij valt zara ook klein.
Noppies heeft ook heel smalle mutjses ed. Weet alleen niet of zij ook zonnehoedjes hebben. Succes met je zoektocht!
Ik heb vorig jaar bij zo'n baby-kadowinkel (met kraamkadootjes en pakjes in kleine maten enzo) een babyhoedje voor Irem gekocht, daar hadden ze echt die minimaatjes.
Ik zal eens gaan kijken.van noppies.En bij de Wibra Het is echt zo sneu. De oudste heeft een redelijk hoofd nu en daar is het nu wat makkelijker(bijna 5) een mooie bandana,petje of mutsje op te zetten
Wij hebben ze vorige week ook bij de Wibra gekocht. Het zijn van die bandana's, dus je kan ze zelf strakker of losser knopen en ze zelfs evt een beetje innemen met naald en draad. Succes!