Hier is "Samen beginnen"van Sesamstraat een ongeloofelijke topper. Het gaat over de Sesamstraat baby's: Elmo, Neef Jan, Miesje Mooi en Koekie Monster. Echt héél leuk en leerzaam.
hier kijken ze ook best graag naar de jellabies en de troetelbeertje.. ja en de rest is het dora en barbie haha
Tom en Jerry is hier zwaar favo, hij doet de leeuw in het begin na, weet wanneer er welk geluid komt wat hij ook na doet en tot slot doet hij de eindtune ook nog na. Groetjes Anita
Hier is het molletje favoriet. Voor een paar euro op bol.com Keek ik vroeger zelf ook, vind het nog steeds leuk. Er word niet in gepraat, maar door middel van geluidjes en uitbeelden weten kinderen precies wat er gebeurt en maken er dan zelf een verhaaltje bij. Zal even een linkje plaatsen. Kun je een stukje zien http://www.youtube.com/watch?v=-eOGHbRuEzc
Hier Tik Tak, hij is echt verslaafd, begint 's morgens al te zeuren 'mama tita' . Toen hij vorige week ziek was wilde hij dat de hele dag kijken (als hij niet sliep) en ik was dus verplicht om mee te kijken omdat hij alleen bij mij op schoot wilde zitten
Hier bestaat de wereld 's ochtends en 's avonds ook alleen nog maar uit TicTac. Ik moet zeggen, sommige afleveringen kwamen mij ook erg bekend voor, de eerste keer dat ik ze terug zag, was dat nog nog leuk
mijn zoon van bijna 2 is dol op david de kabouter (6 dvd's in 1 box, totaal 24 afleveringen, dus lang kijkplezier)
Hier kan meneer zijn aandacht alleen bij bumba en TicTak houden! Bij beide staat hij te springen als het begint en zit hij heel lief en geconcentreerd te kijken! Hij trekt de kast open en zegt: TAKTAK! hihi zo lieffff! heb nog veel meer dvd's, maar die kunnen hem allemaal niet interesseren! kus miek
Hier ook Bumba Zandkasteel (ze zegt dan sasa kijken) Teletubbies Wielen van de bus En dansen vind ze heel leuk(is een dvd van een vakantiepark waar het animatieteam op danst) op de muziek van Hokey pokey, Olifant, Theo en Theo. Zo leuk doet ze alle dansjes mee.