Hoi, Ik moet na deze week nog 3 weken werken tot mijn verlof begint. Alleen ben ik er al eigenlijk een beetje klaar mee... Mijn bekken begint te protesteren, slapen gaat niet altijd even lekker, en de kleine is nog lekker druk aan het draaien en trappen waarbij vooral mijn ribben en maag als doelwit worden gebruikt. En bij thuiskomst heb ik ook nog een dochter van bijna 2 die bezig gehouden wilt worden, en ook de nodige aandacht wilt, dus even bijkomen in het weekend zit er ook niet altijd in. En dan ben ik ook nog lekker verkouden aan het worden. Mijn concentratie is ook af en toe ver te zoeken. Alhoewel het de ene dag beter gaat dan de andere. En eigenlijk valt het ook wel mee, tot nu toe zou ik niet mogen klagen en heb ik weer een voortreffelijke zwangerschap. En na vandaag zijn het ook nog maar 9 dagen waarbij ik op mijn werk zal verschijnen... gelukkig ben ik vanmiddag lekker vrij en plof ik nog even een paar uurtjes op de bank voordat ik mijn dochter ophaal bij de KDV. Dus hopelijk knap ik daar weer lekker van op. Wie zit er ook tegen het verlof aan, kan niet wachten tot het zover is en telt de dagen mee af?
Hier ong hetzelfde, heb 2 juli laatste werkdag (ja een zaterdag). Hier ook nog een kleintje van bijna 2 die aandacht wil en daarbij de laatste week niet echt goed slaapt. Ben ook echt toe aan mijn verlof. Na deze week nog 3 weken. Hier ook wat last van de bekken, gelukkig slaap ik zelf nog wel vrij goed. Heb ook tamelijk zwaar werk, lopend beroep dus ja ben blij als ik straks verlof heb.
Ik maak ook 29-6 de laatste op mijn werk. Ik kijk er nu stiekem enorm naar uit, maar het benauwd me ook dat het dan echt klaar is qua werken en ik echt kan genieten van alles. Ik ben vroeg met verlof, neem 6 weken vantevoren en heb 1 week vakantie ervoor. Dit is voor mij ook echt nodig want ik heb grotere kans op vroeggeboorte. Mijn slaap 's nachts is ook al erg slecht, dus ben er alleen al aan toe om wat langer te slapen 's ochtends. Ik tel nu ook wel de dagen langzaam af, hoewel ik me ook wel afvraag wat ik dan thuis moet doen al die tijd haha. Voor mij is het de eerste keer dus ik weet niet wat me te wachten staat, heb nog nooit zo lang vakantie/vrij gehad. Tellen we samen af?