Wie heeft er ook een kleine buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjirafje, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik niet maar een kennis van mij die is zelfde dag uitgerekend als mij, die heb ik vorige week op een feestje gezien, ik wist niet dat zij al zo ver was, dus ik vroeg wanneer ben je uitgerekend zegt ze 18 augustus nou ik oook~!! maar je hebt bescheiden buikje zei ik en was ook zo haar buikje leek hooguit 4 maanden zwanger , maar als ik dat had zou ik niet erg vinden hoor, krijg je minder striae enzo is toch beter :D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij mij drukte de dame dus al mijn organen in de verdrukking :( Toen snapte ik wel waar ze zat! :(
    Doe mij de volgende keer maar iets meer buik, en wat minder verdrukking ;)
    Alhoewel, heb nu wel een peuter rondlopen.... hmm, dilemma.... :D

3. Chai

Chai Niet meer actief

Dankjewel:), ik mis mijn buik nog zo erg!

4. ik heb ook amper een buikje ervan gerkregen
    maar ik ben wat zwaarder
    en ben vorig jaar 45 kilo afgevallen
    dus denk dat het logisch is dat mijn beeb nog ruimte zat heeft:D
    maar jammer is het wel
    ik wil ook een legitieme reden voor dikke buik;)

5. yaika

yaika Actief lid

7 jul 2010
    215
    0
    0
    Ik herken het ook wel. Ik had met 20 weken nog totaal geen buik. Ik heb ook tot 30 weken mijn eigen kleding aangehad. Ben nu 38 weken en eindelijk is er iets te zien. Wel echt alleen aan de voorkant.

Ik vond het in het begin ook niet leuk dat niemand het zag maar nu denk ik kan tenminste alles nog en wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.
    Volgens de VK komt het omdat ik een lang bovenlijf heb, daardoor groeit de baby eerst in de lengte zeg maar en pas als daar geen plek meer is naar voren.

6. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Mijn buik is ook niet heel erg groot. Hier een foto van mij met 22 weken

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    En hier een foto van vorige week, bijna 39 weken (ik links). Ook niet super groot (ben al wat dikker van mezelf)

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik had ook geen hele grote buik. Wel aardig naar voren, maar het was echt zo'n voetballetje aan de voorkant. Van achteren zag je niks en ik kon ook nog heel lang mijn gewone jas aan. Broeken niet, dat was al snel te strak.

Helaas ging het de laatste weken supersnel (na de foto) en ben ik nog 5 kilo aangekomen, incl de bijbehorende striae. Die kilo's zaten vooral in mijn gezicht en benen toen, echt zo'n dikke kop. Het was ook superwarm en ik hield veel vocht vast. Voordeel van een bescheiden buikje: na 3 dagen alweer mijn eigen spijkerbroeken aan!!! :D

Met 36 weken:

Deel Deze Pagina