Ben nogal prilletjes zwanger en had sowiezo niet echt veel klachten (wat kramp, moeheid en pijnlijke borsten) Maar sinds gister heb ik daar geen last meer van. Voel me gewoon "normaal" Kan dit een teken zijn dat het fout is/gaat? Sorry als het nogal een domme vraag is, maar ben een beetje bang
niet ongerust maken meid...is helemaal niet nodig niet iedereen heeft last van zwangerschapskwaaltjes. maar ze kunnen ook later komen, zo rond de 8e week ik zou zeggen...geniet er maar even enorm van dat je geen kwaaltjes hebt ( ik had ze namelijk graag wat minder gehad )
Eens met Pandora. Misschien ben je vandaag en morgen 'klachtvrij', maar dat kan snel weer anders zijn hoor. Snap je onzekerheid heel goed, heb dat ook heel erg gehad. Had de eerste weken af en aan klachten. De ene keer kon ik na het werk gelijk naar bed en de andere keer kon ik nog een marathon lopen. En tot zover gaat het helemaal goed met onze uk! Succes en probeer er van te genieten!
ik had dat de eerste weken ook....ben o.h.a kotsmisselijk geweest, maar als ik dan een dag niet misselijk was, of mn borsten minder pijnlijk waren begon ik ook te stressen wel logisch die onzekerheid, maar eigenlijk totaal niet nodig als je geen kwaaltjes hebt de een heeft heel veel kwaaltjes, de ander helemaal niks gewoon genieten en er niet teveel mee bezig zijn dat het fout kan gaan....want die garantie kan niemand geven maar het wel of geen kwaaltjes hebben zegt daar niks over
bedankt dames. heb voor de zekerheid ook de verloskundige gebelt (zal zal me wel gek hebben gevonden) maar ze stelde me gerust. Klinkt misschien gek, maar heb soms liever wel wat klachten, zodat ik weet dat het er nog zit, dan helemaal niet.
Nee hoor, mijn vorige zwangerschap was ik net zo misselijk als met de eerste, maar toch een ma. En nu voel ik me best goed (behalve overgeven 'sochtends) en het lijkt allemaal goed te gaan nog. Geen zorgen maken hoor, lekker genieten!
De hormonen komen bij mij met vlagen. Let op wat je zegt: volgende week kan je weer hondsberoerd zijn. Althans dat had ik