wil niet drinken en heeft koorts

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jeannet 123, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

Sep 7, 2007
    352
    0
    0
    Hallo

Mijn zoontje heeft vanaf zaterdag koorts 39 en hoger...
    Eerst was die nog wel gewoon zeg maar speelde en at en dronk goed.
    Hij is erg verkouden en hoest ook erg vervelend...
    Nu gaat het vanaf gisteren slechter, heeft na gister middag niet meer gegeten, maar wel een beetje gedronken. Gisteravond 40.2
    Vanmorgen bij wakker worden 38.6. Dus HA gebeld en moest komen.
    Hij overal luisteren en kijken maar kan niks vinden, maar mocht wel een kuurtje???
    Dus ik gevraagd waarom een kuurtje, nou het kan in de bovenste luchtwegen iets zitten???een onsteking??
    Oke maar hij hoeft niet per se een kuur, nee je kan het ook aanzien eerst...
    Okedan heb ik liever geen kuurtje eerst als je niet weet waarvoor.
    Dat was goed, maar als het niet anders werd moet ik morgen weer komen.
    Hij had vamorgen bijna geen plas en heeft vanaf 8 uur alleen nog droge luier gehad en 200 ml gedronken hooguit.
    Dus moet wel in de gaten houden dat die goed wakker blijft en niet te suf word...

Kent iemand dit??
    Ik maak me zorgen omdat die zo slecht drinkt....

Wie heeft tips???

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hoi Jeannet,

wat vervelend voor je zoontje. En voor jou, want je maakt je zorgen. Hoe oud is je kindje?
    Als mijn kindje ziek is en niet wil drinken, bied ik heel vaak een beetje aan, desnoods diksap oid. Steeds een slokje is ook goed. En als je kindje wat ouder is, desnoods een waterijsje. (hoewel ´t winter is). Minder eten is echt niet erg, maar hij moet wel blijven drinken. En als er iets is wat hij wel wil eten, gewoon geven (vruchtenyoghurtje, fruit). In fruit zit ook vocht.

beterschap voor je kindje!
    Amber

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    geef je al paracetamol ? Mogelijk helpt dit tegen pijn en gaat je kindje daardoor weer wat drinken, omdat hij zich beter voelt?

Hoe oud is hij?

Share This Page