Babyvet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Dag mensen,

mijn meisje heeft nog een beetje van dat babyvet. Nog steeds van die lekkere kneepjes in haar beentjes (wordt langzaam minder), maar ze heeft ook bij haar polsjes van die kneepjes zitten. Je hebt zeg maar haar hand, dan een kneep en dan begint haar arm, alsof er hele strakke elastiekjes om zitten zeg maar (hihihi, ziet er best grappig uit).

Maar wat ik me dus afvroeg. Iemand enig idee wanneer dat weggaat. Hebben jullie kindjes dat ook gehad?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja hoor herkenbaar ons zoontje heeft dat ook nog steeds. Geen idee wanneer het weg gaat, maar ik vind het schattig:)

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Skye, mijn zoontje had het ook tot het moment dat hij los ging lopen (10mnd) nu is het een magere spriet hahaha en mist mama zijn lekkere babyvetjes :( geniet er nog maar van!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook eentje met lekker veel babyvet! Overal plooien en vouwen, heerlijk :).

Volgens mij gaat dat eraf als ze gaan lopen.

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Liesje heeft dat ook nog steeds en ook van die heerlijke ronde wangetjes:D. Om in te bijten(doe ik niet echt hoor) zo lekker en lief.

6. Skye

Skye Niet meer actief

Ik persoonlijk vind het ook zo schattig. Die lekkere plooien enzo. En die armpjes........zo schattig, maar ook zo grappig!!

Alleen die reacties van mensen ben ik nou wel eens zat

- "Zooo, hollands welvaren!!!"
    - "Nou, ze komt niks te kort."
    En nog meer van dit soort opmerkingen. Maarja, ik vind het wel super lief.

7. LovelyDK

Zo weten ze toch altijd wat!! Die bovenste dingen hebben ze over mijn zoontje ook altijd geroepen en nu is het altijd "god wat heeft hij een spits snoetje gekregen"

uuhh :(

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier ook lekker babyvet. Ik vind het wel grappig, hij heeft vooral spekbeentjes. Komt vanzelf wel weer goed, en anders maar niet, zolang hij maar tevreden is met zichzelf!

9. Skye

Skye Niet meer actief

Tja, en van mijn broertje en schoonzusje (hebben een dochter van 2 maanden ouder.....heeft trouwens geen babyvet) daarvan moet ik elke keer horen, zoooo, ze is zwaar man. Niet normaal!!!

:$ Lekker belangrijk zeg!!! Ze is gezond en daar gaat het om, maarja,ze vinden het ws geweldig dat hun kindje lichter is ofzo

10. LovelyDK

Nou daar kan je blij mee zijn! Geniet maar lekker van die spekkies en het is ook gewoon als ze wat meer spekkies hebben, hebben ze lekker ook wat meer bij te zetten als ze een keertje ziek zijn!

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ow hier zeggen ze altijd daar komt hollandse glorie aanwaggelen :p erg dom aangezien ze half turks is hahahaha

12. Skye

Skye Niet meer actief

Hahaha, das helemaal mooi dan!!

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja maar jayla loopt ook nog echt als charlie chaplin en dan die dikke beentjes hahaha kan er wel om lachen natuurlijk :D ik geniet er gewoon nog lekker van want voordat je het weet zijn het van die lange sprieten die alleen maar de hoogte ingroeien hahaha

14. Skye

Skye Niet meer actief

Nou idd. Vind ik ook hoor!!

15. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Heerlijk die babyvetrolletjes! Onze meid is ook nog een lekker speklapje :D. En mensen die zeggen: hollands welvaren; komt niets tekort hè, etc. zeg ik altijd: "Ja, heerlijk hè!" met daarbij een grote smile, want ik ben hartstikke trots op haar. Mensen moeten altijd even iets "zeggen", gaat het niet over het gewicht, dan wel over wel/geen haar, etc. etc. Lekker genieten van de spekrolletjes hoor;)

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er met de oudste ook heeel veel moeite mee had met die uitspraken. Nu met de 2de eigenlijk helemaal niet meer. Ik vind het heerlijk dat hij lekker spekkig is. Ik weet dat hij goed op de curve zit. en dat het verdwijnt.
    Dus dat hij eigenlijk gewoon heel gezond is.

Ook heb ik geleerd dat het niet "slecht" bedoeld is.
    Tis niet zo als dat ze naar jou toekomen! goh! wat zie je er goed uit (oftewel.. ben je gegroeit:S)

Maar bij baby's is het eigenlijk een goed ding als ze dat zeggen.

Geniet er maar van! als het weg is.. is je baby ook weg.. want dan is het een dreumes.. op weg naar peuter :(

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik heb ook zo'n heerlijke dikke dibbes. Inderdaad ook zo'n plooi bij de polsjes (en op nog heel veel andere plaatsen!), zo schattig! Vind het heerlijk zo'n bolle baby!

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja hier ook! Ik vind het geweldig en het ziet er zo schattig uit..en dan heeft ze ook nog van die bolle wangetjes..Echt om in te knijpen haha..

@opmerkingen: Och hier ook..wordt er soms niet goed van..Heb wel 100 x aan moeten horen van "ZO! die ziet er goed uit!!!" (met andere woorden die komt niks te kort) of "Poeeeh die weegt erin" en zo nog wel meer..
    mijn opmerking weer terug is "Ze niets te dik hoor!"
    Ze zit precies tussen de 2 groene strepen van de curve..;)

Maar dat babyvet..Ik vind het zoo heerlijk ;)
    kan me niet schelen wat andere mensen er van vinden..

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Hier geen babyvet, ook nooit gehad.
    Ze had wel bolle wangen, daardoor dachten mensen soms (als ze b.v. in de wandelwagen lag) dat het wel een dik kindje was.
    Maar de broekjes vallen soms gewoon van haar billetjes af.
    Ze heeft verder ook hele slanke handjes en voetjes, en ze zit onder het gemiddelde gewicht.

Van mij mocht ze wel iets steviger zijn, ze is laatst ziek geweest en ik zie gewoon dat ze toen is afgevallen.

20. LovelyDK

Consider hier hetzelfde, mijn zoontje was sinds dat hij liep echt de lengte ingeschoten en verbruikte natuurlijk ineens veel meer dus al zijn babyvetjes waren al weg... 3weken terug is hij 2 weken Lang doodziek geweest met o.a. 2 ab kuren en toen is hij ook flink afgevallen! Hoe groot/zwaar is je meisje nu?

Deel Deze Pagina