Wie heeft er ook een mini me ?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Dansprinsesje, 18 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.936
    15.245
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn oudste dochter van 14 jaar lijkt echt heel veel op mij. Haar hele gezicht en dan vooral haar profiel is een kopie van mij op die leeftijd. Helaas ook bepaalde karaktertrekken ;)
    Mijn zoon van 16 jaar en mijn dochter van 7 jaar lijken veel meer op hun vader maar pas was mijn zoon even op mijn werk en toen vonden collega's hem ook weer op mij lijken. Qua karakter lijken zij ook veel meer op hun vader en dan vooral het trekje om vooral niet harder te lopen dan nodig is hihi
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn oudste is echt een mini me, zeker vroeger. Mijn schoonmoeder heeft ook een mini me, mijn jongste ;). Een keer had de broer van mijn schoonmoeder gereageerd op een foto een Facebook, dat mijn dochter echt eruit ziet zoals mijn schoonmoeder vroeger, en hij kan het weten ;)
     
  3. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Ja, hier ook!
    Als baby heeft ze best lang geel gezien, dus was ze echt een stuk bruiner/geliger dan wij zijn (wij kunnen zelf zo in Twilight spelen). We moesten toen naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek, vraagt de arts of haar vader een Indiër is. o_O Mijn man stond er gewoon naast! :rolleyes:
    Inmiddels is het ook een bleekscheet :p
     
    spruitje80 vindt dit leuk.
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    In principe hoeft je man niet de vader te zijn natuurlijk ;)

    Toen mijn jongste nog een kleine baby was werd mij vaak gevraagd of ze een donkere vader had. Helemaal niet dus, wel worden mijn man en mijn jongste heel snel bruin. En ze blijven lang bruin, bij mijn jongste kan je nog de randjes zien van haar badpak van deze zomer.
     
  5. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn zoon is qua uiterlijk precies mijn man en qua innerlijk hetzelfde als ik.
    Mijn dochter lijkt qua uiterlijk op mij en qua innerlijk op mijn man.
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    De oudste is echt een mini me.
    Alleen qua karakter is het precies der vader.. driftkikker.
    De middelste lijkt niet echt op iemand.
    qua karakter ook net zijn vader alleen dan geen driftkikker maar een echte pestkop en vreselijk druk en een aansteller :roflmao:

    de jongste lijkt als baby op der zus. En die leek als baby op mij dus dat is tot nu toe ook een mini me :D
     
  7. Duda

    Duda Actief lid

    13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Ik heb ook een mini-me. Maar gek genoeg niet een van mijn kinderen. Mijn nichtje lijkt echt heel veel op mij.
     
  8. Niennientje

    Niennientje Niet meer actief

    Hier zijn het meer mixjes van ons, maar ik denk dat zoon meer op man lijkt en dochter meer op mij. Toch zie ik het van mijzelf minder dan van mijn man, behalve hun ogen, met name van dochter. Die heeft ze echt van mij.
     

Deel Deze Pagina