even een vraagje, heb een supermooie box op marktplaats gezien, maar nu ontbreken de verhogers. weet iemand of je die ook ergens los kan kopen of bestellen? want wil die box heel graag hebben! groetjes!
Hey meis mocht die box nog te koop zijn in de winkel dan heb je kans van wel. zou eens infomeren bij de groter baby zaken
Ik was 4 schroeven van onze Bopita box kwijt. Heb toen contact opgenomen met Bopita. Zij hebben me ze toen kosteloos toegestuurd!! Probeer even te achterhalen om welk type het gaat, dan kunnen ze je wat sneller helpen. Lotte
ok het gaat namelijk om een zilveren charlie. kan hem kopen voor 40 euro namelijk. en nieuw zijn ze 100 euro duurder!!
Ik heb ook een bopitabox via marktplaats gekocht en ook hier ontbraken de verhogers. Bij de bouwmarkt hebben we houten dorpels of zoiets dergelijks gekocht en deze pasten prima in de gaten van de verhogers. Kostte iets van 1,15 euro ofzo.
De Bopita box Charlie is nog een niet zo oud model en nog steeds verkrijgbaar in de winkel. Dus de steunen zijn zeker nog los te bestellen.
ik heb ook bopitabox! Ga naar hun site en stuur ze een mail dat je een verhoger kwijt bent of 1 stuk is. Dan krijg je een heel setje opgestuurd gratis! Heb ik ook gedaan