Snap er echt niets meer van!

Discussie in 'Miskraam' gestart door charity2010, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi Dames,

Ik wijt er maar een topic aan omdat ik geen idee heb wat ik nu moet doen en wat er uberhaupt aan de hand is. Even in het kort een vooruitleg, 13mei lichtelijk bloedverlies waarna de 2 dagen erna ik heel hevig heb gebloed en op 17 mei s'morgends het vruchtje ben verloren (MA).
    Nu heb ik begrepen dat ik 13 mei als dag 1 van de cyclus moet zien. Heb altijd een regelmatige van 33 dagen en ik wist wel dat mijn cyclus nu kon afwijken door de miskraam maar nu snap ik er echt niets meer van. Ik themp. sinds 18 mei dus ik zal het kaartje ook bijvoegen 355fac Ovulation charts on FertilityFriend.com. Heb ovutesten gebruikt vanaf 28 mei en heb tot en metafgelopen woensdag getest en heb geen posi test gezien. Afgelopen woensdag avond had ik iets roze verlies, gisterenmorgen rood (daar door ook niet verder gegaan met ovutest) en s'middags een beetje roze/bruin en vanmorgen was het helderrood. Ik voel normaal mijn menstruatie altijd heel duidelijk een aantal dagen van te voor al aankomen door buikpijn en dergelijke maar nu heb ik helemaal geen klachten, voel me helemaal goed! Normaal heb ik ook s'ochtends wat bruin verlies waarna de menstruatie de zelfde avond nog doorbreekt, dit gaat echt altijd zo. Wat moet ik hier dus van denken? Is dit toch mijn menstruatie? En wat is dan dag 1 van de nieuwe cyclus, is dat woensdag toen ik roze verloor, gisteren of dan toch vandaag? En wanneer kan ik weer beginnen met ovutesten? Durf nu ook niet meer te rekenen op mijn cyclus van 33 dagen.. Volgends mij is dit ook wel erg vroeg na een miskraam om een menstruatie te hebben, heb van mijn gyn begrepen dat het gemiddeld 4 tot 6 weken duurd en omdat ik al een langere cyclus heb kon ik wel van de 5 tot 6 weken uitgaan, nu ben ik vandaag 3 weken verder na de eerste bloeding en 2,5 week nadat ik het vruchtje verloor.

Heb echt geen idee meer wat ik denken moet!

Liefs

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Niemand? :(

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Kan je niet echt helpen denk ik maar bij mij was ook de dag van het bloedverlies (mk) achteraf de eerste dag van de nieuwe zws

Als ik na ga hoeveeel dagen/weken het is geweeest zou mijn cyclus juist iets korter zijn geweest dan normaal... Maar niet veel

Zou het in Innestelings bloed geweest kunnen zijn...?

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Bedankt voor je reactie!
    De eerste dag en de dag erna had ik volle moed dat het misschien toch een innesteling zou zijn, maar omdat ik gister ook nog wat verloor zakt die moed steeds verder. Hoewel ik ook nog steeds niet ongesteld ben en mijn themp. is flink gestegen de afgelopen dagen 355fac Ovulation charts on FertilityFriend.com. Heb ook nog steeds geen ongi klachten, pffffffff

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hebben ze gecontroleerd of je helemaal leeg was? Anders zou het misschien nog van de miskraam kunnen zijn?!

Vind het ook lastig, misschien ook een test doen?!

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

maar dan heb je kans dat hij nog hcg meet van de vorige zws misschien?
    ik had na de mk en voor de nieuwe poging ook een test gedaan en die was helemaal wit dus toen wist ik zeker dat ik terug zwanger zo zijn als ik daarna weeer een posi zou krijgen.

ik help je hopen meid..

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja daar heb je een punt, tenzij ze al getest heeft na de mk.

Ik duim voor je!

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hee meiden,

Ja heb 5 dagen na miskraam controle echo gehad, alles was schoon. Heb die dag ook een test gedaan en die was toen ook bijna negatief, zag alleen nog een tuurstreepje en paar dagen later weer test gedaan en die was omo wit. Zit nu ook te twijfelen, als ik volgende week nog niet ongesteld ben om dan toch maar een test te doen ofzo. Dacht vanmorgen even dat het doorkwam, helderrood verlies maar was ook maar 1x, verder hele dag weer bruin achtig en ook nog steeds geen buikpijn pffff.. Themp. was vanmorgen ook flink hoog, 37 graden

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Tja dat kan ook komen door opnieuw op gang moeten komen denk ik
    Ik had na de mk in de 'volgende periode' zeg maar, niks geen bloed ofzo toen was ik weer zwanger.
    Maar ti's bij iedereen verschillend natuurlijk.....
    Ik duim iig voor je!

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Themp was vandaag weer gezakt naar 36.7, nog steeds geen bloedverlies alleen roze/bruin en ook nog steeds geen ongi klachten. Pfff word zoo moe van dit onzekere gedoe. Ik hoop natuurlijk dat ik weer zwanger ben maar aangezien ik nu al 4 dagen aan het klungelen ben met dat roze/bruine verlies denk ik ook niet dat het van een zwangerschap komt. Innestelings bloed mag toch nooit zo lang duren?? Als t mn ongi is hoop ik echt dat die snel door komt, zodat we ook weer verder kunnen de nieuwe ronde in, pfffff

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Op basis van je cyclus en je verhaal ga ik ervan uit dat je cyclus gewoon van slag is na de miskraam. Was bij mij ook de eerste twee rondes, toen schoot het nog allerlei kanten op.
    Zwangerschap zou al wel heeeeeel snel zijn, als je de 17e het vruchtje verloren hebt. Onmogelijk is het natuurlijk niet, maar niet in de eerste lijn der verwachting, zeg maar.
    Kan ook zijn dat je je eisprong over hebt geslagen deze keer en dat je daardoor nu ongesteld wordt.

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.

Hoi,

Ja dat dacht ik dus ook, dat myn cyclus wel flink van slag zal zijn. En een nieuwe zwangerschap leek mij ook erg vroeg, en na aanleding van deze 4 dagen ook onwaarschijnlijk. Maar toen mijn themp. de laaste 3 dagen toch bleef stijgen en ik geen ongi klachten had en die ook niet door kwam ging ik toch twijfelen. Themp is vandaag weer gezakt naar 36,7. Maar ben ook nog steeds niet ongesteld en ook nog steeds geen klachten

13. raspberry

In de eerste ronde na de MK ging mijn temp pas omlaag toen ik al 2 dagen ongesteld was, en pas de laatste twee rondes doet m'n temp weer netjes wat ie moet doen.
    Ook had ik de eerste twee rondes een hele korte LF (7 en 8 dagen), dus ook dat schoot voor geen meter op.
    Je lichaam kan gewoon enorm van slag zijn, en ik zie dat jullie het ook pas bij de termijnecho ontdekt hebben, dus je was al 12 weken onderweg op z'n minst, toen de miskraam kwam?
    Hier ging het uiteindelijk bij 14,5 week pas mis, maar hadden we op de echo bij 12 weken al wel gezien dat er enkel een leeg vruchtzakje zat. Heftige miskraam gehad, (hoe verder je bent, hoe heftiger het verloopt over het algemeen), en daar heeft je lijf dus wel even voor nodig om van op te knappen.
    Ik zit nu dus in ronde 5 en zelfs nu zijn er nog dingen die nog steeds niet helemaal op de rit zijn! :(

14. raspberry

ALS je trouwens wel een eisprong hebt gehad, zou ik denken dat ie dan 1 juni geweest moet zijn, als ik naar je chart kijk. Alles wat je noemt, kan daaruit voortkomen, hier heb ik ook elke ronde zwangerschapsverschijnselen gehad. Tenminste, niet echt dus, maar mijn lijf reageerde dus gewoon veel sterker op de hormoonschommelingen rondom de eisprong, en dat leek op zwangerschapsverschijnselen.
    Put er niet te veel hoop uit, heeft hier erg veel frustratie opgeleverd en als ik om me heen kijk en hier zo eea rondlees, zie ik dat vooral meiden die na 10 weken een miskraam hebben gehad, er doorgaans toch wat langer over doen om weer opnieuw zwanger te worden. Meiden met een hele vroege miskraam worden veel vaker de ronde erna direct weer zwanger....

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik was 11+3 toen we de eerste echo hadden en daar bleek dat het kindje ergends tussen de 8 en de 8+3 was overleden. Doormiddel van cytotec ben ik bij 12 weken het vruchtje verloren. Week erna echo gehad en alles was schoon. Ik heb dus ovutesten gebruikt vanaf 28 mei, op 28 mei zelf was de test streep even donker als de controlestreep alleen was hij wat dunner, daarna geen test meer gezien die zo donker is geweest. Als mijn ei echt in die uren erna gesprongen zal zijn is een bevruchting wel mogelijk, hebben wel geklust. Aan de hand van mijn themp. zou ik ook denken dat hij 1 juni is geweest, maar ik vindt dat ook raar want vanaf die dag is het bruin/roze ook begonnen.. Dus als mijn ei echt rond de 28e is geweest zou er wel een kans zijn dat het innestelingsbloed is, maar ik lees overal dat dat maar 2 tot 3 dagen duurt en vandaag is voor mij al dag 4. Maargoed, stiekem hoop ik natuurlijk dat ik weer zwanger ben maar als ik een beetje nadenk kan ik het me ook niet voorstellen, dan zou ik mijn ei wel snel hebben gehad. Een ongesteldheid net 3 weken na de miskraam vondt ik ook vroeg maar zal vast niet onmogelijk zijn. Maar als dit dus echt mijn ongi zou zijn dan zou die nu toch wel een keer moeten zijn doorgebroken?? Heb echt nog steeds geen klachten die duiden op een ongi. Heb normaal ook nooit 4 dagen voor de daadwerkelijke ongi al bruin/roze verlies en normaal voel ik mijn ongi ook echt al 2 dagen van te voren wel aankomen. En alleen roze/buin kan toch ook geen ongi zijn?! Wil zo graag die zekerheid, weten wat dit nu is. Als ik niet zwanger ben (waar ik dus vanuitga) zou dat heel erg jammer zijn natuurlijk maar ook veel twijfels wegnemen en kunnen we weer verder de nieuwe ronde in maar daar moet ik wel eerst ongi voor worden. Ook weet niet of ik nu verder moet gaan en wanneer ik dat moet doen met ovutesten, wil wl graag de kans op een zwangerschap zo groot mogelijk hebben natuurlijk..

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Jij trouwends ook nog veel succes! Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Lees op je banner dat je morgen kan testen, dus ik duim voor je dat je ongi weg mag blijven en je een mooie positest hebt!

17. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een zeer vroege miskraam (was pas een paar dagen overtijd, maar wel al positief getest) en daarna duurde het 6 weken voordat ik weer normaal ongesteld ben geworden terwijl mijn cyclus altijd heel regelmatig was. Tussendoor ook nog bloed verloren, net zoiets als jij nu hebt. Ik denk dus dat het bij jou ook zoiets is, dat je lichaam zich nu moet herstellen na de miskraam. Ik hoop dat je lichaam snel weer de oude is, sterkte ermee!

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik vondt 3 weken ook erg vroeg om weer ongi te worden, en het is ook niet echt bloed wat ik verlies, daar vindt ik het niet echt op lijken.. Kijk het nog even een paar dagen aan en anders vraag ik denk toch maar even de gyn. na wat dit nu is..

19. raspberry

BIj een positieve ovutest springt je ei 24-48 uur later he? Dus dat klopt wel weer aardig met elkaar....

Maar kan dus ook zijn dat je wel een LH-piek had, maar geen ei en dat je lijf zich echt gewoon nog aan het herstellen is.
    Ik zou af en toe even een testje wagen, dan wete je het maar....

Hier is mijn temp vanochtend lager, dus ga ongesteld worden vandaag :(

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja, het ei springt als het goed is 24-48u na de posi ovutest.
    En dat er geen ei zal zijn maar wel een LH piek had ik ook ergends gelezen dus dat zal idd ook nog kunnen. Denk dat ik vandaag toch een testje waag, het HCG van de miskraam is er nu wel uit dus testen moet wel kunnen.

Wat jammer meis, dat je themp weer gezakt is! Zie aan je banner dat je 2 dagen overtijd bent.. Had je ook al getest?
    Hoop natuurlijk dat je niet ongesteld werd en anders dat je heel snel wel een posi test in je handen mag hebben!

Mijn themp. is echt onwijs aan het schommelen, daar snap ik ook niet veel meer van.. 355fac Ovulation charts on FertilityFriend.com

Deel Deze Pagina