ledikant of wiegje

Discussion in 'De babyuitzet' started by Gwendolyne, Jun 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Ik zit nog te twijfelen wat ik zal doen.. een ledikant of een wiegje.. een wiegje zijn ze zo weer uit, maar een bay in een ledikant is ook weer zo groot.. wat hebben jullie gedaan?

2. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Een ledikantje ik heb allles nog en vind een wiegje extra niet nodig.

3. emmie

emmie Niet meer actief

wij hebben ook alleen een ledikantje. wiegjes vind ik ook erg lief hoor, maar ja idd als je al een ledikantje hebt is een extra wieg niet meer nodig. maar ja als je het echt zo leuk vind doe je dat toch gewoon! is wel erg schattig!

4. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Wij hebben het allebei. Het wiegje is een erfstuk waarin iedereen van de familie heeft gelegen.
    Als we het zelf hadden moeten aanschaffen waren we alleen voor een ledikantje gegaan, aangezien ik het zonde vind van mijn geld omdat je kindje er maar zo kort in kan liggen.

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,159
    408
    83
    Wij hebben de Leanderhangwieg mogen lenen van een vriendin en zelf dus alleen een bedje gekocht.. Maar de wieg op onze kamer was een groot succes, zou het bij een eventuele 2e weer zo doen!

6. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hebben alleen een ledikantje

7. Nicci

Nicci Lid

Jun 18, 2006
    62
    0
    0
    Adviseur CWI
    Den Helder
    Ik had alleen een ledikant. Maar de kleine heeft eerst in de kinderwagenbak geslapen bij ons op de kamer. Ik wilde eerst geen wieg, maar de praktijk is anders gebleken. Bij een tweede kindje schaf ik zeker een wieg aan!

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb alleen een ledikantje, ik vind het zonde van me geld om een wiegje te kopen, ik vind het wel erg mooi en als je de kleine op je kamer gaat houden straks dan kun je er eentje kopen maar anders is het echt niet nodig hoor.

9. Niet meer actief

wij hadden alleen een ledikantje, maar Kim voelde zich er echt niet prettig in. Hebben alsnog een wieg gekocht en ze sliep gelijk heerlijk...

10. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Wij hebben het wiegje waar mijn man in heeft gelegen als baby!
    Het ledikantje komt wel als ze eruit is gegroeid!
    Het blijft trouwens wel op haar eigen kamer ivm de katten!
    (ik kan mijn kamer niet afsluiten namelijk)

Gr

11. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Wij hebben alleen een ledikantje. Dylan slaapt daar prima in.

12. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    We hebben van mijn schoonouders een mooi wiegje gekregen (zie mijn album).
    Zelf hebben we een tweedehands stalen ledikantje gekocht voor in de kinderkamer. Anders hadden we waarschijnlijk ook zelf een (hang)wiegje gekocht, want we willen Kindje de eerste maanden bij ons op de kamer houden en daar is gewoon geen ruimte voor een heel ledikant. :(

13. Niet meer actief

eerst een wiegje voor 1/2 weken en toen in het ledikantje. wiegje had ik via marktplaats.

14. Chelsea

Chelsea Bekend lid

Aug 6, 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik heb een ledikantje en bij ons op de slaapkamer komt een 70-er jaren wiegje, die mijn man nu netjes aan het schilderen is.

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    je kunt altijd proberen een tweedehands goedkoop wiegje aan te schaffen als je dat er bij wilt..

Ik zou het bij een volgende wel willen..voor op de slaapkamer..maar dan wil ik daar geen groot bedrag voor uitgeven..want ze groeien er zo uit..

16. melle

melle Bekend lid

May 31, 2006
    921
    1
    0
    Wij hadden het ook allebij. Ilya heeft zo'n 8 weken heerlijk in zijn wiegje naast mijn bed geslapen, daarna is hij verhuisd naar zijn ledikant in zn eigen kamertje. Ik had de wieg ook van marktplaats, vind ze nieuw ook een beetje te duur...

17. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wij hebben wiegje en ledikantje. Beide trouwens 2e hands ( wel nieuwe matrasjes). Wiegje naast ons bed en ledikant op eigen kamer.
    Was niet echt plek voor een ledikant bij ons op de kamer, en vind een wieg gewoon een fijner idee.

Share This Page