Welke luiers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kreeftje1984, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier zijn vaak luiers in de aanbieding en ben van plan toch eens wat te gaan kopen zodat ik ze alvast heb.

Wat zijn aanraders voor pasgeboren baby's?

Liefsss

2. emmie

emmie Niet meer actief

ik heb ook al een hele lading (helekast vol) konden we via via kopen, maar ik heb alles van libero, van de hele kleine mini luiers 3-6 kg tot al was groter geloof tot 11kg dus kan er strax ff een tijdje tegen! haha
    heb voor de zekerheid ook de aller kleinste van pampers new born die liggen al klaar in de commode!

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb 2 pakker newborn maat 1 pampers.
    1 pak newborn maat 2 pampers
    1pak maat 2 kruitvat
    1 pak maat 3 pampers
    en dan nog 1 pak pumplies of zoiets maat 2 en ik blijf maar kopen vind het gewoon leuk om alvast te shoppe en als er dan toch een actie is kun je daar beter al van profiteren toch

4. Charos

Charos Lid

15 aug 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Pampers vond ik persoonlijk rot luiers, de kruidvat luiers zaten een stuk beter.

Luiers van de AH en de spar (volgens mij dezelfde luiers) zitten ook goed.

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    wij zweren hier bij huggies ,zeker als ze nog zo klein zijn.maar het verschilt per persoon denk dat je zelf straks zal ondervinden wat het beste werkt voor jullie!

6. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Gebruik eerst de proef pakketjes van pampers (oa in de blije doos) maar daarna de luiers van kruidvat, die zijn echt super!
    gebruik ze ook bij m'n dochter.

jessica

7. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik vind de luiers al heel erg verschillen bij jongens of meisjes. Klinkt gek maar meiden plassen anders dan jongens en dan voldoet de ene luier beter dan de ander.

Ik kijk wel wat ik ga gebruiken, in de blijde doos zat een pak new born nr 1 en voorlopig heb ik nog geen andere. Eigenlijk zijn alle luiers wel ok, tis maar net wat je zel ft fijnste vind en voor je kindje t beste blijkt te werken

8. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    ik heb nu alleen maar newborn luiers van pampers gebruikt .. ben namelijk bang dat als ik straks een hele lading koop ze eruit eindelijk allergisch voor blijkt te zijn :p

kijk anders even op www.watkostenluiers.nl daar staan ook alllemaal reactie's van mensen

groetjes ;)

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Luiers zijn altijd wel ergens in de aanbieding... ik zou nu nog niet teveel kopen. Ikzelf gebruik het liefst die van Etos huismerk of AH... als het echt niet anders kan Huggies maar pampers vind ik waardeloos op de newborn na maar die van Etos newborn vind ik minstens net zo fijn.

Neemt alleen maar plek in zoveel luier opslaan.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland

Deel Deze Pagina