Wie heeft dit ook weleens gehad? ( pinnen in België, maar niet van rekening af )

Discussie in 'De lounge' gestart door Lutchiana, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Wij tanken eigenlijk altijd in België, scheelt een hele hoop.
    Nu is het zo dat wij vorige maand daar getankt hebben toen er een storing was met Lease kaarten, maar pinnen was wel mogelijk. Dus netjes zoals altijd gepint. Normaal is het er dan ook gelijk af, maar was toen niet. Ik weet dat het soms weleens vanuit België 2 dagen kan duren voordat de betaling zichtbaar is.. maar nu nog steeds niks zichtbaar? We zijn al ruim een maand verder. Zou dit dan toch door de storing komen en hebben we toen eigelijk "gratis" getankt?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Duurt vaak wel 1 of meerdere dagen ja. Hier dan andersom Belgische pas en wonend in Nederland dus alles wat ik in Nederland afhaal duurt soms 1 tot 3 dagen als weekend is.
    Maar een maand lang? Nog nooit meegemaakt.
    Ik zou er in ieder geval niks van zeggen of over vragen bij de bank:p

3. Lutchiana

Haha nee, dat ga ik ook zeker niet doen! Vind het zo raar, want normaal is het er echt meteen af, tanken in Baarle-Nassau.. maar toen was er storing misschien dat het dan daaraan ligt?

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Als ze geld van je willen vinden ze je uiteindelijk wel hoor :D
    Kan lang duren, kan kort duren... They will find you :p

SNEL SNEL, emigreren naar een land zonder uitleververdrag! :D

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik herinner me wel een storing. Was dat een maand geleden toen heel België plat lag? In de late namiddag?
    Toen stond ik in de AH met een goede volle kar zonder cash geld want wilde pinnen :D. Ik was de enige die daar voor aap stond want was de enige Belg :p maar België lag overal plat 1 a 2u lang.

Misschien moeten ze die schade nog inhalen/berekenen op 1 of andere manier?

6. Lutchiana

Ik ben al weg!! Haha

Deel Deze Pagina