Nee, de persoon die ik aan de tel had 2 weken geleden, kon er zogenaamd niets over zien.... Wilde het nu niet weer via tel vragen met een russische gyn.... Dus ik doe dat wel als ik een afspraak op de poli heb. Als ik dan geen fatsoenlijk antwoord krijg, dien ik een klacht in met alles op een rij...
Wat raar Marrieb, dat ze daar zo vaag over doen! Ik krijg soms het idee dat niet alle gynea's op de hoogte/ervaring hebben met mola/part mola... bij mij werd in 1e instantie ook niet over Nijmegen gesproken, tot ik er op aandrong. Toen kon het ineens wel! Dus als ik jou was zou ik alles op tafel gooien daar als je toch moet komen voor je controle! Zou het niet bij de kous af laten! Nuage ik zie dat je zwanger ben, gefeliciteerd! Aan je onderschrift te lezen erg spannend! Hoop dat je toch kan genieten!
Nee ga ik ook doen. Heb nog veel vragen! Van de week eerst eens bellen om te vragen met wat voor persoon ik nou een afspraak heb want volgens mij hebben ze me toch weer bij een net-niet-gyn. gezet en daar ga ik niet mee akkoord. Wil een gesprek met een ervaren persoon...
Ja moet je zeker ook doen hoor! Je word anders echt van kastje naar muur gestuurd. Ik drong er ook maar op aan en kreeg uiteindelijk een gynea in opleiding, die zich aan het verdiepen was in mola. Was ik erg blij mee. Die heeft uiteindelijk ook met Nijmegen overlegd ed. Succes! Hou je me wel op de hoogte?
Nou ja hoor, hebben ze me weer bij een arts-ass gezet! IK WIL GEWOON EEN GESPREK MET EEN ERVAREN GYNAECOLOOG!!!! Grrrr Dat heb ik dus ook geëist nu.... Vorige keer eigenlijk al maar blijkbaar zijn ze daar niet al te snugger... Eind november kon het.... Nou nee mevrouw, op korte termijn graag.... 1 oktober.... Pfft.
Ooh das lekker dan!! Wat een klunzen! Helaas ook hier de ervaring dat niet alle gyneacologen op de hoogte zijn of ervaring hebben met mola/part mola! Kun je niet een seconde opinion aangaan bij ander zkh? Of andere gynea?
Die sec. Opinion heeft nu geen zin meer. Hoef al niet meer 6 maanden op na controle. Wordt elke week weer door een ander gebeld dus een andere gyn. Heeft ook geen zin... Haha... Eind deze maand wel afspraak staan met de man die me ook bevestigd heeft dat de 6 Maanden niet nodig zijn... Dus dat scheelt. Net weer gebeld met de uitslag, 0,1. Nu nog 3 weken en dan eindelijk klaar en kunnen we weer een poging wagen. Eindelijk!
Hoop voor je dat je snel weer proberen mag. In principe mag je dat als 0 beschouwen! Succes! Vind zelf de hele nasleep heftig.
Pffft nou nee, nu was het nl 0,2! Ze denken niet dat t gestegen is maar dat het nog wat schommelt. Maar was zelf wel van de kaart.... Had zo gehoopt Op! Volgende week gesprek bij gyn, ik hoop eigenlijk gewoon dat hij zegt dat we het de volgende cyclus weer mogen proberen!
Ok, Voor nu ff een laatste update. Vanochtend in het ziekenhuis geweest voor een afspraak met een 'echte' gyn. Hij heeft zijn excuses aangeboden voor de arts-assistent die volgens hem niet goed naar het protocol gekeken heeft bij partiele-mola-zwangerschappen en gaat hierover met haar in gesprek. Het registreren gaat nu pas gebeuren. Was idd niet gebeurd. Volgens deze man had dat voor mij niet uitgemaakt en hadden ze wel aan de bel getrokken als mijn HCG was gaan stijgen. Ik ben het daar natuurlijk niet mee eens, het had gewoon direct moeten gebeuren, klaar. Ergens denk ik: klacht indienen? Maar schiet ik er iets mee op... Hoop dat ze hier zelf ook iets van leren. Mijn hcg was nu gelijk gebleven, 0,2. Hij wil wel graag dat we vasthouden aan de richtlijn van <0,1. Ik hoop dat dit de volgende 2 weken zo is, want dan zou mijn nieuwe cyclus beginnen. Helaas merk ik dat de afgelopen tijd psychisch wel veel met me heeft gedaan dus daar heb ik nu ook hulp voor aangevraagd... Kom nog niet aan het verwerken toe zo... Hebben jullie hier ook nog zo'n klap van gehad achteraf?
Ik ben blij dat je nu gehoord bent en gelijk hebt gekregen, meer zit er inderdaad helaas niet in denk ik. Het is al gebeurd. Persoonlijk zou ik gewoon weer beginnen. Ik heb altijd mogen beginnen als het <1 was.
Thanks voor jouw 'luisterend' oor Nuage en je tips/advies. Hopelijk duurt t niet meer te lang en mogen we er snel weer voor gaan.