Hoi Meiden! Helaas is onze buggy stuk en garantie is voorbij. De buggy in 2011 gekocht (zomerperiode).. Nog geen 2 jaar plezier van gehad! Nu zoek ik een buggy die degelijk is en mee kan op de fiets! Ik had nu Prenatal eigen merk.. Nu wil ik toch een andere want deze vind ik wel erg snel stuk en we gingen er zo goed mee om.. Ik zit nu te denken aan: Koelstra buggy, maar volgens de babyzaak hier in de buurt is hun service erg slecht..?! En ik vind de Chicco een goede kanshebber! Wat voor hebben jullie?
Ik heb in de auto de Chicco Liteway, ideaal ding. Maar....vond hem echt veeeeel te zwaar op de fiets. Heb voor op de fiets een tweedehands McLaren Volo gekocht. Die is superlicht.
*** UP *** wat misschien niet erg onbelangrijk is: - ik heb 1 kind voorop (jongste.. Zodra hij kan zitten) - oudste achterop - we zullen veel van de fiets gebruik maken (4x per week) Wat is raadzaam...: --> Buggy aan de zijkant of ---> Een buggy achter, zoals Nuna Pepp? (we hebben geen auto dus de fiets is straks HET vervoersmiddel voor ons) ------------------ Bedankt tot nu toe voor de reacties! Ik hoor er graag meer!! Alvast enórm bedankt!!
Ik vind de Nuna Pepp ideaal, achter op de fiets ook prima. Blijft je fiets in evenwicht als de buggy erachter hangt. Heb het nog niet geprobeerd met een stoeltje achterop en de buggy, maar dat schijnt gewoon te kunnen.
Bedankt voor je reactie!! Wat ik niet heb kunnen vinden over de Nuna Pepp: - kan deze ook in ligstand? - is er ruimte voor boodschappen?
Ik heb hem ook, en ga er ook mee op de fiets. Idd veel fijner (lijkt me) en stabieler achterop dan aan de zijkant. (Ik moet wel zeggen dat ik het toch wel best zwaar vind fietsen, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen ) De pepp die je nu in de winkel koopt kan in 3 standen, oa helemaal plat. Als je voor een tweedehands gaat, even opletten dat je dan niet het oudere model hebt, die kan namelijk niet helemaal plat. Er is wel ruimte voor boodschappen maar ik vind het mandje niet erg groot. Ik heb er een netje aan vast gemaakt met tie wraps. Mocht je in de buurt van Rotterdam wonen mag je best een keer komen proberen hoor
Is een draagzak zoals een Manduca of Ergo geen optie? Dat is veel makkelijker op de fiets. Op de plaats van bestemming haal je je kind uit het stoeltje en draag je verder op je rug. Dat scheelt heel wat gesleep met een buggy.
Ik heb dit wel In overweging genomen maar al jaren een zwakke rug dus ik dan trap ik liever wat harder met een buggy eraan dan zo heel de tijd de kleine in een draagdoek!
Ientje: ontzettend bedankt voor het aanbod! Ik woon niet hel dichtbij Rotterdam, dat word dan toch met een bus en trein! Bedankt voor de informatie omtrent de Pepp. Ik ben heel benieuwd hoe zwaar t zal fietsen.. Ik zie t wel als voordeel dat je niet heel veel gewicht aan de zijkant hebt!
Graag gedaan hoor het is nogal een uitgave dus dan is het altijd makkelijk om het even te kunnen testen. Balen dat je niet in de buurt woont! Ik zou dan even voelen hoe zwaar ie is om op te tillen, dat gewicht hangt dan ook achteraan je fiets. (Das logisch natuurlijk maar dan kun je dat misschien een beetje inschatten) Succes met het maken van je keuze!
Ik zit er aan te denken de Nuna Pepp te nemen maar klopt het dat hij een ligstand heeft en zitstand? Ik zie netgens op internet wages hiervan met drie standen?! En waar is deze wagen het goedkoopst? Als ik reken: wagen 170 (zag ik elders op internet), 69,- euro voor de fietsdrager en dan nog een regenkap zit je ruim in de 200,-, bijna 300! Klopt dit of hebben jullie 'm ergens goedkoper gezien? Ik hoor het graag!
Ik heb een macLaren Quest, is ook een lichtgewicht. Wel aan de zijkant, gaat prima (vandaag voor het eerst, haha). Heb geen ervaring met andere merken. Vind wel de macLaren als buggy de fijnste die er is.
Hier ook de Nuna pepp. Deze heeft echt 3 standen; zit, half liggend en plat. Je zult inderdaad snel op dat bedrag uitkomen maar echt deze buggy is de prijs meer dan waard!!
Hier ook nuna pepp en vandaag met buggy en al met de fiets op stap! Ideaal, tuurlijk fietst het iets zwaarder. Maar je hangt de buggy zo aan je fiets. Voelde me wel een beetje rijden met kind voorop, mand erbij, buggy achterop... Hihihihi En de nuna is echt een super buggy, erg stabiel, rijd super en 3 standen. Is het geld dubbel en dwars waard!
Wil er toch even tegen in gaan dat Koelstra geen goede service zou hebben. Weet niet welke winkel dit gezegd heeft, maar juist het tegenover gestelde is waar. Wij hebben zelf een kinderwagen van koelstra en hadden een slag in het wiel. Had Koelstra opgebeld en mocht hem opsturen zouden ze hem meteen een beurt geven. Gedaan en kreeg hem keurig terug, alleen de postbezorger was niet zo netjes geweest en had hem echt gegooid en hij had klem gezeten. Gevolg kinderwagen stuk! Dit alles was al buiten de garantie, maar heb gewoon een volledig nieuwe gekregen van Koelstra, zonder dan ook maar een cent te hebben hoeven betalen. Niet voor de service, het opsturen en alle nieuwe onderdelen. Wilde dit hier toch echt wel even opzeggen. Hebben trouwens ook de koelstra Simba en echt een fijne buggy