Ik heb sinds kort de Samsung s8. Ik ben enorm blij met deze telefoon. Alleen is er 1 ding waar ik me enorm aan erger en dat is de reclame die continu in beeld verschijnt en waardoor ik soms geen appje kan beantwoorden omdat ik een paar seconden moet wachten voordat de reclame weg is. Wie heeft/had dit ook? En is er een oplossing voor ?
Ik heb ook de s8, maar geen last van. Bij sommige apps krijg ik inderdaad wel reclames tussendoor, maar dat ligt dan aan de apps.
Reclame gewoon random? Raar Ik heb de s8+ maar klinkt niet bekend. Download anders in de appstore een addblocker
Hier ook een s8 plus en nog nooit reclame gehad.... soms op websites of youtibe apps maar nooit tijdens het appen!
Installeer een anti virus app zoals BitDefender. Je hebt een app op je telefoon staan die dit veroorzaakt. Met een goede anti virus app kan je die opsporen en verwijderen. Meestal zijn het apps voor: gratis muziek, wallpapers, "telefoon opschoon apps", nep versies van bekende spelletjes zoals Mario Run, candy crush en flappy bird of foto's bewerken die dit veroorzaken
Goed om te weten dat er een oplossing is ! Ik heb geen idee welke app het kan zijn. Ik heb er niet zoveel apps opstaan. Ik ga als eerst maar een addblocker erop zetten. En hopen dat dit helpt.
Add blockers helpen vaak niet en bevatten regelmatig JUIST virussen (met name de gratis varianten). Als ik je als computer beveiligingsexpert advies mag geven: betaal dat beetje voor een goede anti virus app. Dat doe je immers (hopelijk) ook voor je pc of laptop.
Voor een tientje heb je een jaar lang BitDefender (vind ik een van de beste). Overigens kan je die volgens mij nog twee weken gratis uitproberen ook. Dus daar zou je al dit probleem in elk geval gratis mee op kunnen lossen. Ik heb nog nooit vals positieven gehad met deze anti virus.
Hier ook een s8 en praktisch nooit reclame. Ik vind het irritant aan de telefoon dat kruisjes oid die in hoeken staan vaak moeilijk aan te drukken zijn door het afgebogen scherm.
Van die addblocker snap ik niet veel.... Ik heb wel Avg antivirus erop zitten. Hierbij een foto van een reclame die in beeld komt.
Bedankt ik ga dit proberen. Is AVG geen goede antivirus ? Die heb ik altijd op al mijn smartphones gehad. We gebruiken amper de laptop. En doen alles op onze iPads
AVG is niet een van de beste. Je zou hier eens een kijkje kunnen nemen wel gratis en betaalde apps goed zijn: https://www.tomsguide.com/us/best-antivirus,review-2588-7.html