Ik weet niet of dit topic hier goed staat. Ik heb voor vaderdag een klok laten maken met foto van de kids voor bij mijn man op kantoor. Ik wil er graag een kort versje / rijmpje / gedichtje bij maken met als boodschap dat als ie vaak naar de klok kijkt dat ie dan graag nog eerder naar huis komt ofzo maar ik kan absoluut niet rijmen. Iemand die iets kan ververzinnen in een paar regels?
Tik tok tik tok. Dit jaar krijg je van ons een klok. Met dit uurwerk zit het wel pluis. Nog even en je bent snel weer bij ons thuis. Zoiets ??
Papa kijk eens hoelaat het is, Weet je hoe erg ik je mis Je hebt goed je best gedaan Het bijna weer tijd om naar huis te gaan. Zie ik je daar? Dan zijn we weer fijn bij elkaar
Deze mooie klok is voor onze lieve pap. Met de volgende boodschap: Dat als je er maar vaak naar kijkt, Je niet kan wachten totdat je ons huis bereikt. Waar wij je enthousiast opwachten, Omdat wij naar jouw aanwezigheid smachten! Of korter: Lieve papa, Met deze klok willen we onze liefde voor jou laten blijken, En door er veel naar te kijken, Wil je ons thuis sneller bereiken,
Wauw bedankt! Loop al dagen te malen meer er kwam echt helemaal niks uit en jullie schudden het zo uit je mouw.
Deze klok, gekregen van je grote en je kleine meid, Geeft veel meer wéér, dan alleen de juiste tijd Want één blik op dit mooie ding Brengt je vast veel sneller terug naar je prachtige gezin.
Je bent al vroeg van huis gegaan Misschien zelfs even in de file gestaan En al die verstreken seconden, minuten en uren Leken voor ons wel eeuwen te duren..