Ik heb een vraag. Wij hebben een siemens wasmachine. En mijn dochter heeft aan de knopjes gezeten waardoor hij gaat piepen als hij klaar is. Ik vind dat zeeer irritant vooral omdat ik hem nu niet in de nacht aan kan zetten. Weet iemand toevallig hoe ik deze weer uit kan zetten ? (kan het boekje nergens vinden) siemens 1442
heb je knopje "menu"? daar even in bladeren totdat je bij "signaal" komt en dan knopje "wijzigen" drukken naar "uit"
nou dit is wel heel freaky toeval zeg. Hier is dat dus ook een aantal weken geleden gebeurd omdat meisje aan de knopjes zat. Ik heb het alleen zo gelaten omdat ik er heel blij mee ben, wist niet dat mn wasmachine dit kon. Ik kan je dus niet helpen.
welk merk is het? wij hebben er 1 van nog geen 2 jaar oud en hebben nog wel boekjes...maar piepen ken ik niet! mijne piept niet..dus weet nog of het over dezelfde types gaat! oops zie nu dat je het type nummer erbij hebt staan sorry niet dezelde!
Het is gelukt !!! Helemaal blij ! Bedankt Daantje voor de gebruiksaanwijzing. Zonnetje gelukt alleen heb ik een ander model. Maar gedankt !
Hier ook een Siemens wasmachine die ook piept als hij klaar is, vind ik niet erg, Maar ik heb waarschijnlijk ooit iets aangeraakt of ingetoetst en nu pakt mijn wasmachine niet zelf meer de wasverzachter, dus nu moet ik op het spoel geluid wachten halverwege de was. Beetje ingewikkeld maar weet iemand hier de oplossing voor???
Ik gebruik nooit wasverzachter. Maar mischien is het oplossing wasmiddel met wasverzachter erin te kopen. Zals dash.