Wie heeft er ook een speelmat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wij hebben het speelkleed van de IKEA. Zo'n eentje met een autoracebaan erop. Goedkoop en een prima oplossing. Onze laminaatvloer is ook best wel koud aan de voetjes, dus wil hem er (nu hij nog niet tijgert) er nog niet zo op hebben liggen.

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi! Zijn deze prettig? Ik zoek voor mijn dametje ook nog een grote speelmat en had deze al gezien, maar wil eerst weten of ze ook prettig zijn (aangezien ze aardig wat kosten)? Kunnen ze er goed op leren kruipen? Ik heb ook laminaat en vind het te koud om haar op haar blote beentjes te leggen :)

3. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wij hebben ook een speelkleed van Kidz-impulz en ik vind 'm echt ideaal. Wij hebben ook een stenenvloer en dan is zo'n groot speelkleed erg fijn en hij is ook best zacht. Het kleed is ook super makkelijk schoon te maken en dat is met spugen e.d. erg prettig. Tijn kan er prima op ronddraaien op z'n buik en hij begint ook al een beetje te teigeren. Mat is wel redelijk glad.
    Wat ik ook erg prettig vind is de grootte, we liggen er elke avond met z'n drieen op te spelen :D.

4. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb eergister bij de Bart Smit in de aanbieding foam puzzelstukken gekocht voor op de vloer. Het zijn tien stukken in verschillende kleurtjes voor 8 euro (ik heb 2x 10 stukken gekocht). Er staan cijfers op die je er ook uit kunt halen. Ik vind het echt geweldig tot nog toe!! Ideaal voor een beginnende kruiper, lekker zacht, het stroopt niet op als een kleed, niet zo glad dus ze kan zich goed afzetten en het is supermakkelijk schoon te houden. Je kan er mee bouwen, een meegamat van maken en later als ze groot zijn kunnen ze echt 'puzzelen'. En het is makkelijk weg te zetten als er visite komt :). Echt een aanrader!!

5. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hier ook een KidsImpulz kleed. Ideaal met onze tweeling, passen we er zelf ook nog bij :)

Ze kruipen nog niet echt, dus dat gaat al maanden goed op dat kleed. Soms stukjes achteruit en soms komen ze er ook wel af, maar meestal zijn ze wel bij elkaar of bij hun kiekeboedorp wat erop staat.

Deel Deze Pagina