Welke schoenen nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shannen, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Hoi,

Mijn dochtertje is bijna 16 maanden en loopt sinds een paar weken.
    Ze kan nog niet heel goed lopen maar het gaat steeds beter, ze heeft nu de schoentjes van shoesme babyproof met die nopjes onder, helaas kan ze daar dus niet mee buiten lopen.
    Nu wil ik dus schoentjes voor haar kopen waarmee ze buiten kan lopen maar wie nog wel buigzaam zijn, om nog beter te leren lopen wie heeft tips?

Welke schoenen merk? hebben jullie gekocht?

Alvast bedankt

Groetjes Shannen

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Bardossa heeft hele leuke schoentjes voor kindjes die net lopen. En shoesme ook wel hoor! Je zou een op de site van omoda kunnen kijken, daar staan een hoop modelen met flexzool.

3. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Wij hebben ook als eerste buitenschoentjes Bardossa schoentjes gekocht. Eerlijk gezegd loopt mijn zoontje daar nu nog op, krijgt binnenkort andere schoenen, maar de maat is op zich nog goed.

4. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Bedankt!!

Bij bardossa kan ik dan kijken, en shoesme heb ik al wel gekeken maar welke moet ik dan nemen de babyproof heb ik nu en daar kan ze niet mee buiten lopen, ik vind die andere zo hard, die walkproof en zwaar.

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ja Walkproof is inderdaad alweer een stap zwaarder en stugger. Volgens de verkoopster van de schoenenwinkel hier een overgangsschoen van flexibel naar stevig/ondersteunend. In het begin schijnt het merk niet zo belangrijk te zijn als je de zool maar in één hand dubbel kan buigen. Dat was hier volgens de verkoopster de truc....

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva heeft met de babyproof ook gewoon buiten gelopen, ging prima en ze zien er ook nog prima uit!

Deel Deze Pagina