parkeer-irritatie

Discussion in 'De lounge' started by zonnetjes, Nov 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    jeetje, wat kunnen sommige mensen toch beroer parkeren! moest gister even naar de ah, moest even gauw,dus stom ik weet het met de auto. hartstikke druk natuurlijk. was er 1 plekje, daar kon niemand in, omdat de auto's zo beroerd stonden. ja je kon je auto wel erin kwijt, maar dan kon je er zelf niet meer uit.
    uiteindelijk een plekje gevonden, boodschapje gedaan en weer terug. zat ik in de auto, komt er een auto naast me. ik wil achteruit rijden, kreeg ik m er niet uit omdat die opa te dicht op me stond. gelukkig zat hij er nog in, heb ik raam open gedaan en gezegt dat ik er niet meer uit kon omdat hij te dicht tegen me aan stond.

laatst hier thuis ook nog 1 plekje over, staat er een auto op de lijn. dus ik er achteruit in en via de bijrijderskant want ik kon mn deur niet meer open krijgen. de bestuurder van de andere auto kon er ook niet meer in, maar ik dacht "dan moet je de auto maar niet zo beroerd parkeren hoor!!". vriendlief vond het achteraf niet zon goed plan van me (was bang voor problemen en krasjes) en heeft m alsnog verzet.

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

May 13, 2008
    2,035
    0
    0
    Hahaha zonnetje, wat een heerlijk verhaal. Volgens mij hoor ik er ook wat hormoontjes door ;)

Ik ken je frustratie. Ben zelf vertegenwoordiger en dus veel in mijn auto en op de weg. Laatst stond er een ouwe taart voor mijn parkeergarage ingang geparkeerd. Voor mij reed een mini en die kon voor de auto langs de garage in. Ik dacht, dat kan ik ook.... NOT!!! Vette krassen in mijn auto door de garagedeur omdat ik zo ongeduldig was en perse voor die auto langs de garage in wilde :(
    Politie gebeld en kenteken doorgegeven. Komt opeens die ouwe taart met een nog oudere taart aangelopen en wil die auto instappen....
    Nou ik kan je vertellen, ik heb niks heel gelaten van die dames. Wat was ik boos! Alleen al omdat ze zei dat er geen bordje stond met verboden parkeren... Ik zei: mevrouw, er staan daar twee deuren!!!!!!! En dat parkeervak eindigt hier!!!!

Kortom, ik haat ook al die mensen die niet normaal kunnen parkeren!

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    ja hormonen zijn hier idd in overvloed!! haha, maar het blijft een irritatie, met of zonder hormonen.

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hahaha geweldig!

Kan me er ook bloedje aan irriteren hoor grrrrrr :x
    Toen wij nog in ons oude huis woonde was er heeeeeel weinig parkeerplek en tja ook van die lui die soms op 3(!) plekken tegelijk stonden. Je vraagt HOE in godsnaam, maar het gebeurde echt! Als ik de mogelijkheid had, bouwde ik ze altijd helemaal in inderdaad. We hadden toch een oud barrel, een krasje meer of minder maakte ook niet uit en ik had me gram gehaald 8)

5. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    Ach ja, gisteren bij de Hoogvliet ook zo'n type. Een vrouw met haar moeder die het presteerde om te parkeren op 2 plekken terwijl er zeeen van ruimte was.
    Ik rij niet meer omdat ik heel snel afgeleid ben maar anders zou ik knettergek worden, al die slome mensen op de weg die 30 rijden waar ze 50 mogen, afijn jullie kennen het wel.

6. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Herkenbaar. Helaas.
    Maand of 3 geleden heeft iemand de hele zijkant in elkaar gereden.
    Ik stond keurig op een parkeerplekkie en was in de winkel bezig. Kom ik terug, heel de zijkant in elkaar. Met uit of indraaien gewoon mijn auto vernachelt, en het moet hard gegaan zijn want het waren niet alleen wat oppervlakkige krasjes.
    En uiteraard geen briefje achter gelaten.

7. Ja ken het. Hier ook..
    Vooral hier voor het huis. Achteruit in parkeren, prima, maar 9 van de 10 staan ze dubbel.. Of gewoon de auto maar klakkeloos neerzetten, zonder te kijken of ze netjes in het vak staan, en daardoor dus 2 vakken innemen ipv 1.

Tja en dan heb je aan ons de verkeerder, wij zetten je dan wel klem. Meestal maken wij voordat we dan weglopen even een fotootje van de situatie en de verkeerde auto. Voor het geval er schade gereden wordt, weten we ze wel te vinden.

8. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

Sep 12, 2008
    739
    0
    0
    Sommige mensen kijken nergens naar! Wij hebben 2 kleine parkeerplaatsjes bij het huis met ieder 5 vakken. Als er geen plaats is, gaan er mensen rustig nog dwars staan, zodat alle vakken geblokkeerd worden. Zie er dan nog maar eens uit te komen...

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    Wat ik dus ook erg irritant vind is als ze zo dicht op mijn deur parkeren dat ik nog niet meer met mijn dochter in de auto kan! dan heb ik dus echt de neiging om de deur zo hard open te klappen dat die ander er n deuk in heeft! en dan sta ik dus altijd netjes in het vak geparkeerd en zijn er altijd genoeg parkeerplaatsen waar ik woon maar dan zijn ze gewoon te bang n stuk verder te moeten lopen om dan dus maar gewoon andere mensen in te sluiten

10. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,419
    443
    83
    Limburg
    Hier ook, maar moet ook zeggen dat de vakken hier heel erg smal zijn. Iemand hier uit de buurt (niet uit de straat) heeft hier soms 2 busjes in de vakken staan en die busjes zijn er eigenlijk te breed voor, die nemen letterlijk het hele vak in beslag. Dus dan kun je je auto er echt niet meer fatsoenlijk neerzetten. Een busje neemt soms 3 vakken in.

11. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Waar ik me aan erger is dat hier sommige mensen in de straat hun 2 auto's voor de deur zetten waardoor wij onze auto helemaal aan het eind van de straat moeten zetten. Is het nu zo moeilijk om gewoon één van de twee auto's aan het eind te zetten zodat iedereen ook nog eentje voor de deur kan hebben staan. Wij doen dat ook altijd; de caddy van mijn man staat aan het einde van de straat en als het eventjes kan de normale auto voor de deur. Ik word er niet vrolijk van als ik door de stromende regen met een slaperige dreumes moet rennen omdat ze anders klieder nat wordt.

12. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    Meestal maken wij voordat we dan weglopen even een fotootje van de situatie en de verkeerde auto. Voor het geval er schade gereden wordt, weten we ze wel te vinden.[/QUOTE]

heb ik toen dus ook wel gedaan, met duidelijk het kenteken erbij van de andere auto.

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    ja mn bij winkels, parkeer je je auto midden in het vak en dan gaat die kloot naast je tegen je deur aan parkeren. We hebben nb een knalroze autostoelhoes die je van 1 km al ziet schitteren, hoezo niet duidelijk dat hier een kind in de auto moet...

14. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Dan woon ik in een fijne straat.
    Iedereen heeft hier zijn eigen parkeerplaats. Niet officieel hoor, tis meer een ongeschreven regel. Als er al eens een auto op onze plek staat is het van iemand die op bezoek is elders in de straat.

Weet je wat ook irri is.
    (en er zullen veel moeders hier zitten die zich daar schuldig aan maken)
    Je kind met de auto naar school brengen. Een wirwar van auto's die alle kanten op rijden. Fietsende kinderen en moeders ertussen door. Auto's die slordig of totaal verkeerd geparkeerd worden, ze zijn tenslotte toch zo weer terug.
    En dan t ergste......van die moeders die hun kinderen zelf in laten stappen maar blijkbaar niet weten, of ze geven er geen flikker om, dat de deur tegen de ernaast staande auto knalt.
    Als dat een heel schooljaar lang dagelijks gebeurt heb je aardig wat beschadigingen in je auto.
    Dus moeders, voel je vooral aangesproken!!!!!!!!!!en doe er wat aan:$

15. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    ioHier net zo hoor in de straat.. We hebben vrij weinig plek in de straat.. op 3 vlakken mag je niet staan i.v.m. garage..
    Er staan ook geen strepen zodat je niet kan zien hoe je auto staat.. als de eerste verkeerd staat kunnen er maar 3 auto's staan i.p.v. 5.. zo irritant.. Schuin tegenover ons huis (eenrichtingsstraat) is een parkeerplaats met twee gemeentepaaltjes erin.. Daar kun je dus niet staan.. Nu hebben we sinds aantal weken nieuwe buren op de hoek en die hebben een belachelijke grote witte bestelbus.. langer dan gemiddeld elk geval.. Hij zet zijn bus dus rustig in de lengte neer.. Met gevolg dat de kont van de auto midden op de weg staat.. met een fiat panda is het lastig om er langs te kunnen, maar met mijn VW Touran onmogelijk.. Politie is er al 3x geweest maar doet helemaal niks.. zo irritant....

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hier staan er regelmatig auto's gewoon op straat naast geparkeerde auto's..... Terwijl er nog genoeg plekken over zijn, die niet ver lopen zijn. Echt ongelooflijk. Dan heb ik me toch zin een spijker te pakken en............ grrr.

Share This Page