Morgen ga ik op schoolreis met kinderen uit groep 1. Ik krijg 4 à 5 kindjes onder mijn hoede. Ze moeten zelf eten en drinken meenemen in een rugzak. Hebben jullie nog handige tips of dingen die ik absoluut niet moet vergeten. Ik neem mee - pleisters - vuilniszakken tegen de regen (opengeknipte armen en nekgaten) - fototoestel - mobiele telefoon
Ik zou t dan op de rug van de hand schrijven. Als je handjes wast, was je t nummer ook weg. Handpalm lijkt mij beter!
Extra pakje drinken en boterham en een paar ?.. Er zit altijd wel een kindje bij die het vergeet ( of niets meekrijgt)
Voor nog geen 0.50 koop je een regenponcho, zit iets comfortabeler dan een vuilniszak (of heb je van die dunne vuilniszakken?) en dan blijven de hoofdjes ook droog
Wbt telefoon nummer koop ik zelf altijd een bende van die badges hoe heet dat toch ? Van die door zichtige daar doe ik een wit papiertje in met de naam en leeftijd en mijn telefoon nummer en die speld ik dan op de jas van de kinderen
Ik zei altijd tegen kinderen uit groep 4/5 met schoolreisje: "Ik kan niet op jullie allemaal tegelijk letten, dus jullie moeten op mij letten. Want als je niet kijkt waar ik naar toe loop, ben je straks het hele groepje kwijt." En natuurlijk houd je dan je groepje wel in de gaten. Maar misschien is dit nog niet echt handig om tegen groep 1-kinderen te zeggen.
ik weet dat de ouders die niet meegaan maar wel ´uitzwaaien´ het heel fijn vinden om jouw 06 te hebben. Even een appje dat ze goed zijn aangekomen bvb... Wordt enorm gewaardeerd. Veel plezier!
Dat vind ik een hele goede en een lieve opmerking. Ik kan helaas nooit mee op schoolreis (ivm mijn handicap) en vind het idd altijd wel fijn hoe het gaat enzo. Maarre... veel plezier en ik zou ook wat extra energie meenemen