Hallo allemaal! Ik weet dat het misschien een beetje gek is om dit hierop te zetten maar ik vind hier altijd veel hulp bij alles dus dacht misschien dat iemand ons hier ook mee kan helpen! Onze kat is kwijt. Hij heet balian en is een grijze kater. Op zn buik is hij een beetje creme/roodachtig. Hij heet een hele dikke vacht en een rood halsbandje met een soort sjaaltje eraan. Hij is kwijt geraakt in haarlem-noord. Mocht je hier nou toevallig wonen en denk je hem gezien te hebben reageer alsjeblieft hier! Dan kunnen we gaan zoeken in de buurt waar hij is gezien. Hij is net 1 jaar en een redelijk grote kater. Alvast bedankt!! Liefs
Sinds gister hij luistert wel als wij hem roepen maar omdat ze niet zo vaak andere mensen zien ben ik bang dat als ie door een ander geroepen word hij niet komt maar proberen mag altijd je spreekt uit als belien
Hey!! Gelukkig is ons lieve mannetje vanmorgen gewoon weer vrolijk aan komen wandelen alsof er niets aan de hand was. Zn vachtje voelt wel eeg vettig aan dus vraag me echt af waar hij gezeten heeft. Bedankt voor jullie berichtjes! Liefs!