wie heeft er ook geen contact meer met vader/moeder?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ow ik zal dat zo even teruglezen. Maar mijn vader had gister zelf gezegd dat ik maar een andere vader moest zoeken en dat hij het gehad heeft met mij. En vervolgens belt hij de hele tijd dus ik wou hem niet spreken omdat als ik hem eenmaal aan de telefoon heb dan ratelt hij steeds door . En hij gelooft ook in zijn eigen leugens want in zijn eigen wereld doet hij niks fout en is hij een erg liefhebbende vader en hij heeft oo zoveel geld aan ons spendeerd. Ja het gaat steeds over geld ;)

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Nee dat klopt, dat is best vreemd. Het is heel lastig maar je had het hier beter bij kunnen laten. Mail lezen en knop delete. Nu is het uit de hand gelopen en wordt er naar jou gewezen. Het is heel moeilijk, ik weet het uit ervaring maar ik heb geleerd dat door zo te reageren jij de boeman bent. Wat er ook gebeurd, ik blijf altijd netjes.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Is inderdaad een rare reactie, maar als ik jou goed begrijp geloofd hij wat hij voor ogen heeft/ziet. Wellicht heeft hij de mail anders gelezen of wil hij overkomen als een "goed" persoon.

Hou de eer aan jezelf, dan valt jou/jullie niet te verwijten. Zoals twinkel star ook zegt.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik herken het! Het blijft moeilijk, maar probeer zijn e-mails, telefoontjes te negeren. Jij wil dit niet meer. Dit blijft energie vreten iedere keer wanneer je reageerd. Delete zn e-mail(s) en negeer telefoontjes. Staat hij voor de deur? Zeg vriendelijk dat je dit niet wilt. Kost tijd en moeite, maar er last vast een last van jouw schouders vallen.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja jullie hebben gelijk dames ik zal voortaan niet meer zo heftig reageren naar hem toe. Het is tenslotte helaas wel mijn vader

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat het je vader is hoeft geen reden te zijn hoor. Wij hebben na een hoop ellende ook geen contact meer met schoonouders. Je hoeft niet omdat het je vader is contact te behouden. Ook was het een vriendin geweest, dan is netjes blijven het beste ;).
    Ik kon vroeger ook heel goed in de verdediging springen, maar je bereikt hiermee het tegenovergestelde. Nu ik de rust kan bewaren zijn conflicten ook veel makkelijker. Mensen kunnen boos zijn maar ze kunnen nooit zeggen dat ik ze niet netjes behandeld heb en dat is een heel fijn gevoel.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jemig mijn zoontje duwt mij nu ook weg , want hij wilt veel liever spelen maar toch knuffel ik hem dagelijks ik vind het juist wel schattig dat hij dat doet echt een jongetje . Dat is toch niet lastig gedrag :$

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#108 Sila24, 5 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2013
    Ja je hebt echt groot gelijk hoor ! achteraf had ik het met mijn moeder erover en ze zei exact hetzelfde als jou.

9. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Je hebt helemaal gelijk!

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Nee dat vind ik ook niet. Een baby/dreumes ontdekt en ontwikkelt zich iedere dag weer. Ze hebben geen tijd om te knuffelen :)

Het enige kind is knuffeliger dan de ander. Goed, in haar ogen was dit lastig. Nu zijn er nog vele andere dingen voor gevallen, maar dit vond ik schokkend. In mijn ogen heeft ze mijn man nooit gewild. Ze had liever een meisje. Haar eerste zoon is dr oogappel, zodus ook kleinzoon. Mijn zoon verdient beter. Hij hoeft niet dat te ervaren wat mn man heeft ervaart. Het geeft mij meer rust.

11. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ts.. Het enige wat hier werkt is negeren. Maar dan ook echt geen enkele reactie. Je bent duidelijk geweest toch? Je wil geen contact.

12. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Meiden..

Weet je waar ik wel heel "dankbaar" voor ben?

Ik weet in ieder geval hoe het NIET moet.

Heb inmiddels alle reacties gelezen en werkelijk sommige mensen verdienen de titel "ouder" niet...

Iedereen een dikke knuffel die een "slechte" ouder(S) heeft gehad!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Laat zijn voor wat het is meid.....
    Vindt wel dat je misschien duidelijk een gesprek met hem moet aangaan ipv emails te sturen.....en dan proberen het af te sluiten.

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb met beide ouders geen contact meer... heb ik ook geen behoefte meer aan...

15. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Ik heb al 13 jaar ongeveer geen contact meer met m'n verwekker!

Heb 12 jaar lang een hele lieve "nieuwe vader "

16. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb geen contact meer met mijn vader.

Deze week voor het eerst in jaren de moed verzamelt om hem een bericht te sturen dat ik in de buurt was en of hij wilde afspreken.
    Vervolgens geen reactie gehad dus ik ben er definitief klaar mee.

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ben er blij mee ook!

Vader al vanaf mijn 7/8e niet meer...zie hem heel af en toe, maar hij weet zich totaal geen houding te geven...

Moeder, 3/4 jaar geleden de deur werkelijk uit gesmeten! Komt er hier nooit meer in! Wie aan mijn kind komt, komt aan mij en dan ben ik er klaar mee... maar er speelde al jaren allerlei zaken afcourse, maar dit was de druppel...jammer dat je alleen gestalkt wordt via sociale media... ah jah...doet haar meer pijn dan mij.... :p

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik heb al 11 jaar geen contact met me vader... aangeklaagd... maar hij heeft toch in totaal maar 5 jaar voor me gezorgd (althans wat hij zorgen noemt...) dankzij hem en kinderbescherming flinke hechtingstoornis opgelopen tussen 0-5 jaar (van pleeggezinnen naar gastgezinnen terug naar vader, naar gastgezin naar kindertehuis en op me 5de in een pleeggezin geplaatst. Op mijn 12de teruggeplaatst bij mijn vader wand pleegmoeder had geen zin meer in mij en me broers... toen vond ie het wel leuk om andere dingen te doen op me 15de weggelopen.. (vandaar -aangeklaagd en rechtzaak gewonnen) moeder heeft nooit voor me gezorgd = schizofreen en blind... ik spreek haar af en toe over de telefoon maar heb besloten niet meer voor haar te zorgen wat ik de afgelopen 10 jaar wel heb gedaan.. ben het zat!

pleegmoeder hoef ik geen contact mee.. ga er verder geen woorden aan vuil maken maar dat mens spoorde niet..

stiefmoeder haat mij omdat haar dochter en ik mijn vader hebben aangeklaagd, vervolgens heeft ze haar eigen dochter op straat gezet.. maar nu hebben ze weer leuk contact.. ze wilt toch geen contact met mij wand ik heb haar leven verpest... tja...

door alle omstandigheden heb ik mijn broers 11 jaar niet gezien/gesproken, nu hebben we wel beetje bij beetje contact.. maar goeie voorbeelden heb ik niet gehad... Ik weet iig hoe ik het NIET ga aanpakken...

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    om op de vraag terug te komen... met mijn moeder.... sinds wanneer nou,.. vandaag ... :(

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wij hebben sinds een half jaar geen contact meer met mijn schoonmoeder.
    ze doet net alsof ze niks heeft gedaan en natuurlijk ligt alles aan ons ;) als we haar tegenkomen gaat ze poeslief praten, en andere mensen maar raar kijken omdat we zo doorlopen ;)
    ze belde en smste constant (nu geblokkeerd) gelukkig weet ze niet waar we wonen! en ja we hebben haar echt wel duidelijk gemaakt dat wij met haar klaar zijn en waarom, maar dat lijkt ze niet te horen

Deel Deze Pagina