Weet niet of het hier goed staat.. Woensdag 20 februari (eerste dag van de beurs) Gaan ik en me moeder samen naar de beurs. Eigenlijk helemaal niet aan gedacht om hier eerst te plaatsen of het wat is. Dus kom maar op, is het wat?
Ik ben 3 jaar geleden geweest, nog niet zwanger, samen met een vriendin. Ik ga nu weer, ook de 20e, samen met dezelfde vriendin en nu wel (pril) zwanger.
Wij willen ook gaan voor de 1e keer. Alleen weet ik niet of we 's avonds gratis gaan, of toch 2 kaartjes kopen voor de hele dag. Weet echt niet hoelang je nodig hebt daar...
Vorig jaar geweest super dag gehad, een tip neem echt zo'n boodschappenwagentje mee, iedereen loopt ermee ideaal!! Komt leuke dingen en leuke aanbiedingen tegen. dit jaar slaan we echt over, ti's 3 uur rijden met de auto, en aangezien ik nog bv geef en me dochtertje daar echt niet mee naar toe neem... Nee dat zie ik echt nit zitten, wie weet volgend jaar, vond erg gezellig, heb een aantal leuke dingen in de aanbieding gezien schoonzusje gaat wel heen 14 wkn zwanger dus aan haar vragen of ze ht wil meenemen! Veel plezier voor iedereen die er naar toe gaat
Vorig jaar ben ik op beide geweest en was leuk! Dit jaar ga ik weer naar beide samen met me man wij gaan trouwens een hele dag, kan je alles lekker rustig aan doen
Ik vindt het ook superleuk! helaas wil er niemand met me mee, mijn vriendinnetjes hebben een hekel aan die drukte . ik normaal zelf ook maar voor leuke aanbiedingen ga ik wel overstag
Ik ga de 22ste met moeders en een boodschappenwagentje Alleen al handig om je (winter) jas in te doen! Waar kun je de aanbiedingen al bekijken?
is het wat om met een kleine te gaan of echt niet te doen? we zitten er over te denken om dit jaar naar de hhb te gaan, dan ben je toch ook meteen op de 9maandenbeurs?
Op de 9 maanden beurs kan je goed kolven. Er zijn speciale kolfruimtes zelfs inclusief elektriciteit. Ook koelkasten om je melk in te bewaren, er liggen sticker en pennen zodat je niet het verkeerde flesje mee naar huis neemt. Ik neem mijn dochter ook niet mee en ga daar dus weer kolven.
Er is naast de garderobe weleen pinautomaat maar bij de stands kun je geloof ik niet pinnen. Ik pin voordat we gaan.